Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Foto op canvas van Print Things

Prijzen en verzendkosten

Print Things Print Things
http://www.print-things.nl

Setupkosten: € 0.99
Levertijd: 5 werkdagen
Afdrukcentrale: Eigen Lab
Twitter: Printthings
Afhaalkosten: € 0.00
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Print Things foto's afdrukken op Windows OS system Bij Print Things foto's afdrukken op Mac OS system

Betalingsmethodes bij Print Things:
betalen met IDeal bij Print Things betalen met Mastercard bij Print Things betalen met Visa bij Print Things betalen met Overboeking bij Print Things

 

Wie is Print Things:
Print-thing is samen gegaan met Webprint. Webprint heeft dezelfde mogelijkheden en opties.

 

  • Canvas doek prijzen (p/s)
  • € 14.95
  • € 19.95
  • € 24.95
  • € 29.95
  • € 37.45
  • € 44.95
  • € 29.95
  • € 37.45
  • € 44.95
  • € 49.95
  • € 44.95
  • € 54.95
  • € 78.95
  • € 59.95
  • € 68.95
  • € 74.95
  • € 74.95
  • € 84.95
  • € 79.95
  • € 89.95
  • € 159.95
  • € 99.95
  • € 159.95

Deze prijzen zijn zonder de staffelprijzen

  •   Foto afdrukken op hout bij Print Things
  • Print Things kan ook foto's op hout afdrukken. Voor Print Things is hier een aparte hout pagina voor. De mooiste opties van Print Things.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Print Things
  • Print Things kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Print Things is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Print Things op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Print Things
  • Druk een foto af op plexiglas bij Print Things. Kijk op de pagina van Print Things over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Print Things.

 

  • Gebruikers ervaringen Print Things
  • Laat jouw ervaring achter!
  • vrijdag 6 maart 2015
    Geweldige service en geweldige kwaliteit!
    Ik heb een canvas besteld, ik kwam er niet helemaal uit met het uploaden maar na een telefoontje met enorm goede hulp, hebben de mensen daar voor mij een project aangemaakt.

    Eenmaal thuis ontvangen enorm tevreden met de kwaliteit van de kleuren. Een paar kritiekpunten, maar na een e-mail hierover te hebben gestuurd werd mij een nieuwe beloofd
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 30 april 2014
    Vorig jaar een canvas besteld, bij ontvangst zag ik dat er een soort veeg/kras op stond. Foto van gemaakt en naar print things gestuurd. De volgende dag al een reactie ontvangen waar aangeboden werd om de canvas gratis opnieuw af te drukken en op te sturen. Binnen een week was deze alweer binnen, topservice dus. Daarna heb ik nog meer producten besteld zonder problemen, en nu met de moederdagactie ga ik zeker weer wat bestellen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 5 november 2013
    Print things misbruikt waardebonnen.Ik heb een bon van 40 euro te besteden ( gekregen van mijn werkgever) Bij bestelling van mijn product a 29,95 euro. Geeft print things aan dat de bon uitsluitend voor produktiekosten kan worden gebruikt. Print things incasseert de overgebleven 10 euro. Die kan ik niet meer gebruiken voor een ander product en laat mij de verzendkosten ( ook ongeveer 10 euro) betalen. In de algemene voorwaarden van print things is hierover niets te vinden. Ik vind dit diefstal.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 9 oktober 2013
    SUPER SLECHT Nooit meerIk bestel 4 canvas doeken. Van 1 zit er geen ophangmateriaal bij van Bij 2 zijn er grote kreukels in de hoeken (verkeerd gespannen)
    ! en 1 foto heeft een grijs sluier. Elke keer krijg je mail van een andere medewerker die dan weer iets nieuws vraagt. 6 emails en 3 x foto's verzonden. Eerst 2x foto's per whatsapp gestuurd. Ze zeggen niet ontvangen. 2e foto via email: ze zeggen dat ze het niet goed kunnen beoordelen. Nou moet ik het gaan inpakken en naar postkantoor om het op te sturen voor een doek van € 24,00.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 30 augustus 2013
    5 foto's op hout besteld en gekregen. Resultaat is om te huilen. Hetgeen op de site staat als "foto's in topkwaliteit op hout" komt in geen enkel opzicht met het resultaat. Ondanks dat de foto's gemaakt zijn in hoge resolutie door een vak fotograaf is het resultaat dat de foto op de achtergrond zit en het hout op de voorgrond. Het beeld dat de foto's geven is net of er waterstrepen op zitten en de portretten personen laat zien die net uit de zandbak komen.

    Een eerste reactie op de de door mij omschreven klacht laat niet zo veel goed zien. "Geen sprake van een productiefout, maar is het kenmerk van foto's op hout". De oplossing zou zijn een nieuwe opdracht met gebruikmaken van ander materiaal, waarvoor een offerte op maat wordt gemaakt.
    Maar even afwachten of er nog een positieve reactie komt op mijn verzoek om de bestelling kosteloos te vervangen voor dezelfde foto's op canvas afgedrukt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 23 augustus 2013
    Ik heb al tweemaal eerder hier een referentie achtergelaten. Ik heb een foto laten afdrukken van mijn man en dochter in een zwembad. Mooi blauw water en zongekleurde mensen met wat schaduw. De foto is op verschillende devices prima tot zijn recht gekomen echter op canvas bij Print Things af laten drukken was een ware drama. De schaduw in de foto en de rest van de afdruk waren zo donker dat de foto echt verpest was. De kleuren zijn dus veels te donker afgedrukt. Je zag ook echt in verschillende kijkhoeken een glans op canvas dat het onmogelijk maakte de afdruk goed te onderscheiden. Na mijn beklag een nieuwe canvas gekregen waarbij zij de kleuren zelf hebben aangepast. Deze aanpassing is duidelijk te zien, helemaal als je origineel in je hoofd hebt. Helaas hebben ze deze nieuwe afdruk zeer slecht uitgelijnd dat de personen niet gecentreerd zijn en de symmetrie weg is. Ik heb weer mijn beklag gedaan, want dit is echt niet wat ik besteld had.
    Na mijn beklag kreeg ik de mogelijkheid de lichter gemaakte foto zelf te centreren op canvas en deze nogmaals af te laten drukken. Zij hebben foto geupload in mijn klantenbestand en ik kon hem zelf verschuiven en daarna af laten drukken.
    Ik heb nu dus 3 pogingen gekregen voor de prijs van 1. Super service natuurlijk.

    Echter vandaag canvas uitgepakt. Nu weer een andere kleurgradatie op canvas te zien. Ik ben er nu echt klaar mee. Service qua pogingen top maar de kwaliteit van de print is duidelijk ver te zoeken. 3 afdrukken allemaal in andere kleuren.
    Dat zegt naar mijn inziens een hoop over niet professionele afdrukken.

    Nooit meer dus.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 10 augustus 2013
    Ik heb eerder een klacht op deze site geschreven dat ik twee negers in een sloot had zitten in plaats van twee blanke mensen in helder blauw water.
    print things had ik toen ook ingelicht over mijn klacht en zij hebben getracht mijn klacht op te lossen cq tegemoet te komen.
    Zij hebben een nieuwe canvas opgestuurd met andere kleuren.

    Allereerst natuurlijk wel verbeterde service doordat zij mij kosteloos tegemoet zijn gekomen en dus mijn klacht in behandeling hebben genomen. Ondanks deze moeite ben ik helaas nog niet tevreden. Daar de foto eerst te donker afgedrukt was is hij nu voor mijn gevoel van 100% kleurwaarde naar 65% kleurwaarde gegaan. De foto is lichter afgedrukt maar je ziet dat het kunstmatiger is. De kleuren zijn digitaal verlichterd.
    Helaas is de uitlijning van de foto niet zoals mijn eerste oorspronkelijke foto, waardoor de mensen op de foto niet optimaal uitkomen.

    Het lijkt nu alsof ik een zeikerd ben, maar je moet begrijpen dat we een bepaalde vakantie emotie over willen brengen op doek. Dat wil je dan op je eigen perfecte manier.

    Helaas na een poging van print things nog niet tevreden.
    Ook hen weer ingelicht en bedankt voor de moeite. Ik mag weer door middel van een foto mijn klacht onderbouwen. Wat dat betreft dus service verbeterd ten opzichte van mijn eerste review.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 10 augustus 2013
    Beste Wendy,
    graag lossen we dit probleem voor u op. Zou u uw klacht samen met uw ordernummer onder vermelding van 'klacht Fotovergelijk' kunnen sturen naar klantenservice@print-things.nl?
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 6 augustus 2013
    Vorige week mijn vakantie foto's besteld bij print-things. De kwaliteit en kleur was echt fantastisch. Ook nog een Canvas besteld,heb nu een mooie foto van mijn kinderen aan de muur!! Ik weet waar ik vanaf nu mijn fotoproducten ga bestellen, print-things bedankt!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 1 augustus 2013
    Ontzettend snel geleverde canvas maar daar is alles mee gezegd.
    Kleuren zijn veels te donker, de foto op de camera, mijn telefoon, facebook en drie verschillende computers zijn allemaal een stuk lichter dan de werkelijke afdruk. Ik was trots op mijn vakantie plaatje van twee zon gekleurde blanke mensen in lichtblauw water, maar heb nu twee negers in een sloot!

    Wat ik overigens ook belachelijk vind voor mijn dure centen, is dat ik de wedges en mijn ophanghaakje zelf in mijn canvas moest monteren! Mogelijkheid tot beschadigen is aanwezig!

    Ben benieuwd wat ze van mijn klachten mail vinden, maar dit was eenmalig en nooit meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 24 april 2013
    Wat een waardeloos bedrijf. Laats een groupon voucher besteld maar tijdens het bestellen van het canvas heb ik de balk voor de code over het hoofd gezien waardoor mijn bestelling is geplaatst met zonde de code. Ik betaal nu dus gewoon 70 euro ipv mijn groupon. Ok contact opgenomen met dit bedrijf. De medewerker zei dat ik maar de gegevens moet mailen en dat zij dit dan kunnen afhandelen. Ok. Nu heb ik de moeite gedaan om mijn gegevens te mailen maar zij antwoorde dat ze het niet voor mij willen verzilveren en dat ik maar een nieuwe moet bestellen. De bestelling kan ook niet geannuleerd worden. Wat een kut service zowiezo en hoezo kon die dame aan de telefoon mij dit niet vertellen??! Bestel nooit meer hier! Gelukkig via groupon mijn vouchergeld terug gekregen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 maart 2013
    Foto op hout besteld via Print Things en hoewel ik geen mail heb gekregen dat mijn bestelling was verzonden, kreeg ik hem op de 9e werkdag na bestelling in huis. Tot dusver was ik best tevreden, totdat ik de plaat uitpakte. Waar mij verteld was dat de kleur wit niet geprint zou worden, waren ze hier en daar ook de kleur zwart vergeten te printen. Dus gebeld met de klantenservice en die moesten eerst overleggen. Een dag later werd ik teruggebeld en werd mij verteld dat hij de kleur zwart ook niet goed kon zien op de afbeelding (foto van de fotograaf). Daar ik geen zin had in een welles-nietes discussie, vroeg ik of ze een oplossing hadden. Ze konden een nieuwe afdruk aanbieden voor de helft van de prijs (alsnog €34,- zonder verzendkosten). Maar naar verdere tegemoetkoming kon ik fluiten, daar zij ontkenden dat het hun fout was. Heb mijn (dure) verlies vervolgens maar genomen en gekozen voor een firma die de foto wonderbaarlijk genoeg wél mooi op hout konden afdrukken. Mijn tip: bespaar je een hele hoop gedoe en geef een tientje extra uit bij de concurrent.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 21 januari 2013
    Al meerdere canvassen besteld, en het blijft topkwaliteit! Foto's zijn mooi, afwerking is mooi, klantenservice is goed! Laatst een bestelling gedaan, dag later moest het adres gewijzigd worden van aflevering: geen probleem! Ook met de Kerstdrukte was het canvas binnen 4 dagen binnen! Ook nog een keer gebeld dat het ophanghaakje er niet bij zat, en deze werd kosteloos na gestuurd, een dag nadat we het canvas hadden. Echt super, gisteren weer een canvas besteld hihi! Zeker wel een aanrader!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 16 januari 2013
    Bij Print Things een mooie foto op cavas laten afdrukken - kleuren klopten totaal niet! Veel lichter, haast neon-achtig, heel lelijk geworden. Contact via e-mail werd vrijwel niet op gereageerd. Uiteindelijk gingen ze de canvas nogmaals drukken en de kleuren extra controleren, maar resultaat was precies hetzelfde. Wederom slecht contact te krijgen. Telefonisch gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen maar dat is absoluut niet mogelijk, enige optie is wederom een nieuwe canvas laten drukken. Nogal zonde van zo'n groot bedrag! Ik ben flink teleurgesteld in de kwaliteit van Print Things, maar vooral ook in de service. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 17 december 2012
    Afgelopen woensdag een bestelling geplaatst bij Print Things. Eerst nog met de klantenservice gebeld, om te vragen of alles op tijd voor de kerst zou zijn. Vrijdag was mijn pakketje al verzonden en net gekregen van de post. Ziet er super uit hoor.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 4 december 2012
    Last minute verlanglijstje van mijn vrouw, maar toch net al bezorgd.. Wij gaan een onbezorgde pakjesavond tegemoet.

    Print Things bedankt!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 7 november 2012
    Ik kan niet anders zeggen dat 100% tevreden te zijn.
    Heb op 1 november de bestelling van een canvas geplaatst en op 7 november was deze al binnen. Binnen 4 werkdagen dus, terwijl verwacht was 5 a 10 dagen. Waarschijnlijk meeste klachten hier door (te) goedkope aanbiedingen waardoor er massaal besteld wordt en er ook fouten worden gemaakt. Ik zal zeker weer bestellen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 30 oktober 2012
    Ik heb ook via de actie van de telegraaf gebeld.. en zat ook 2 maanden te wachten. heb toen gebeld en ze zouden het met spoed opsturen.. het heeft nog 2 weken geduurt maar heb hem nu eindelijk..
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 25 oktober 2012
    Fotoposter besteld via de actie van Telegraaf.....NIETS gehoord...en NIETS ontvangen???
    Wacht nu al drie maanden!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 19 oktober 2012
    Deze week heb ik een canvas besteld. Vandaag kwam al een mailtje dat de canvas is verstuurd. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 10 oktober 2012
    Werkelijk hopeloos! Ze beloven een korte levertijd ondertussen ben ik al meer als 2 maanden op mijn poster aan het wachten, wel betaald nog steeds geen poster. Met dit bedrijf doe ik nooit geen zaken meer mee!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 4 september 2012
    In de bevestigingsmail stond dat de levertijd 15 werkdagen is. Ik ben inmiddels 22 werkdagen verder, heb een mail gestuurd, maar heb daar geen reactie op gekregen. Dus maar gebeld, kreeg te horen dat de productietijd 5 dagen (!) is en dat er een vlekje in de foto zat en dat hij opnieuw in productie moest worden genomen. Toen ik zei dat ze dus nog 10 dagen speling hadden om mijn foto op tijd te leveren zei de telefoniste dat dat niet zo werkte. Op mijn vraag waarom ik geen reactie op mijn email heb gekregen zei ze: "Dat had mijn collega moeten doen, ik niet" Lekker makkelijk afschuiven dus!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 28 augustus 2012
    Waardeloos bedrijf! Ben nu al weet ik het hoe lang bezig om mijn bestelling te krijgen. Via ideal mijn bestelling en daarna de verzendkosten appart betaald. Kreeg toen te horen dat ik te weinig verzendkosten zou hebben betaald terwijl ik dit bedrag niet bedacht heb maar dat staat automatisch op je idealbetaling. Heb de €3 euro bijbetaald maar zij blijven volhouden van niet. Ben dus gewoon ordinair bestolen! Wees er trots op mensen van print things! BESTEL NIKS BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 15 augustus 2012
    Bij bestelling van een tweede sepia canvas doek zijn de kleuren geheel anders. Bij melding via de klantenservice is er in het geheel geen respons. Dus slechte kwaliteit van afdrukken en belabberde after sales.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 9 augustus 2012
    Geen doen om naar mijn gratis print van de telegraaf te komen. Lijkt wel of ze het expres zo moeilijk maken
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 6 augustus 2012
    Geprobeerd op de site te komen van Print things ivm telegraaf actie. Maar is gewoon niet mogelijk. Wederom waardeloze actie Telegraaf en waardeloze site.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 2 augustus 2012
    Ik weet niet hoe andere dit ervaren, maar volgens de telegraaf, kon men een gratis poster bestellen. Het is Gods onmogelijk dit voor elkaar te krijgen!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 21 juni 2012
    Twee mooie grote fotoafdrukken op satin fotopapier en een foto op canvas. Ik kan niet anders zeggen dan dat het er super uitziet, anders dan de reactie hier mij doen denken zodoende dat ik toch graag mijn recensie hier wilde neerzetten. Ik vind het een topbedrijf met zeer vriendelijk personeel!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 19 juni 2012
    Helemaal blij met het canvas dat ik heb ontvangen. We zijn net verhuisd en wilde de muur opfleuren.. De kleuren zijn super mooi geworden en het canvas is ook van goede kwaliteit. Ik ben tevreden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 12 juni 2012
    Mooi heldere kleuren, stevig materiaal en netjes afgewerkt. Voor mij een dikke tien.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 7 juni 2012
    Wat een k*t bedrijf!
    Had voor 20,- bij marktplaats en kortingscode gekocht. Bij het bestellen bij Print Things werd de code wel geaccepteerd, maar niet verwerkt. Heb dus de volle mep betaald + die 20,- van de code!
    Heb nu al 6x gebeld en steeds krijg ik hetzelfde te horen: er zoeken het uit en u hoort van ons. Maar mooi dat je niets meer hoort!
    Uiteindelijk.is mij door een medewerkster toegezegd dat ik mijn geld, minus 3,- administratiekosten, terug gestort zou krijgen op mijn bankrekening, maar gaart is al n maand geleden en ik heb nog niets ontvangen.
    Ik wil het volledige bedrag terug, zodat ik alsnog mijn bestelling voor de kortingsprijs heb!!

    Ik stuur ze binnenkort een brief en daarna zet ik er een, onafhankelijk incassoburo op!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 juni 2012
    Canvas besteld voor het jubileum van mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn.. Gebeld met Print Things die waren zeer vriendelijk en gingen ervoor zorgen dat ik mijn bestelling optijd zou ontvangen. Ik kreeg de bestelling die dag daarna al thuis bezorgd. Kon niet beter en ziet er super mooi uit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 3 april 2012
    Ook mijn ervaringen, onderhand, zijn zeer goed bij Print Things. Ik had een (blijkbaar) te kleine afbeelding ingezonden, ik ben hiervan op de hoogte gebracht met een voorbeeld, waardoor ik een betere afbeelding heb ingezonden. Sindsdien bestellen ik en mijn vrouw veel producten en cadeau's voor elkaar van onze kids.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 3 april 2012
    Ik had al besteld voordat ik recensies ben gaan lezen. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vertrouwen toen meteen weg was, maar binnen 3 dagen werd het canvas bij mij thuis afgeleverd en het resultaat is schitterend!
    Het canvas hangt al een week of 1,5 aan de muur te schitteren en ziet er helemaal top uit. Ik denk dat de recensies niet helemaal recht doen aan het bedrijf!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 26 maart 2012
    Ik heb mijn canvassen op tijd ontvangen in prima kleur en kwaliteit. Ik heb net een nieuwsbrief binnen, dus ga nu snel met korting ook wat leuks bestellen voor mijn tuin!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 22 februari 2012
    Naambordje besteld omdat we gaan samenwonen... 14 febr waren we 2 jaar samen en wilde hiervoor dat als cadeau geven.. 15 werkdagen... zijn inmiddels toch wel een fokking anderhalve maand verder! t*fus-kl*te-k*t bedrijf... zonde van je geld!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 5 februari 2012
    Ik heb onlangs een canvas besteld via een groupon-actie via print-things en dat is in goede orde ontvangen en ziet er zeer goed uit. Ook binnen leveringstermijn na ontvangst van betaling.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 20 december 2011
    29 november besteld, werd medegedeeld dat het maximaal 15 werkdagen zou duren.

    Vandaag 21 dagen later nog niks gehoord... dus maar gaan bellen.
    Kreeg een medewerker aan de lijn die vertelde dat ze het zou gaan uitzoeken.
    Ik zou in de loop van de middag terug gebeld worden.
    Einde van de middag zelf maar weel gebeld en de medewerker zou me weer terug bellen.
    Nog steeds niks vernomen...

    ***TIP ***

    Bestel niks bij dit bedrijf....
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 6 december 2011
    30 oktober 2011 besteld en tot nu toe geen foto's thuisgestuurd gekregen, ben nu 1,5 week geleden begonnen met bellen en ze komen gewoon hun afspraken niet na. Ik bestel niks meer bij dit bedrijf en zou ook niemand het aanraden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 30 november 2011
    Wauw... wat een ongelooflijke k*t-winkel! Ook ik zit al ruim 3 weken te wachten op mijn bestelling, ik dacht ruim op tijd te zijn voor Sinterklaas, maar ga nu de cadeautjes niet meer op tijd ontvangen. Wat ik helemaal absurd vind is dat ik zodra ik doorhad dat dit wel erg lang ging duren, drie keer een e-mail heb gestuurd (met een dag of 4 ertussen steeds) en ik heb he-le-maal niets terug ontvangen! Nu staat mijn bestelling al wel twee dagen op 'verstuurd', maar niets gekregen! Absurd!! Deze winkel moet aangepakt worden, te meer omdat de meeste mensen, waaronder ik, direct afrekenen via Ideal en denken dat het dan wel 'goed zit'. Kwaliteit vd foto's (foto op canvas en twee jaarkalenders in mijn geval) weet ik dus ook nog niet, dus geen sterren daarvoor.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 27 november 2011
    Dit is de slechtste webwinkel die ik ooit heb meegemaakt. Gebruik NOOIT je ING-Rentepunten bij deze site!
    Bestelling gepleegd, dubbel betaald door verbindingsproblemen met site. Gebeld en gemaild over de status van de betaling en afdrukken.
    NOOIT meer terugbetaling ontvangen....... Twee maanden na opdracht + betaling canvassen ontvangen, matige kwaliteit, veel te rood.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 18 december 2010
    Grote foto op museumlatten laten maken. Ziet er goed uit, misschien iets te donker. Geen last van scheve opspanningen waar anderen het hier over hebben.
    Ook een grote foto op aluminium laten etsen. Dat ziet er ook redelijk goed uit, maar had geen vergelijk of ervaring hiermee.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 9 december 2010
    Slecht, afdruk niet ok. Geen enkele reactie op klachtenmail.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 27 november 2010
    Een update naar aanleiding van mijn ervaring van 26 september: door technische problemen bij Print Things was het maken van een fotoboekje niet mogelijk. Dat kan natuurlijk gebeuren. Echter is het nu nog altijd niet mogelijk en biedt Print Things een fotolijst als alternatief aan. Hier heb ik geen belangstelling voor, ik heb geen fotolijsten in mijn interieur en vind het daarom geen passend alternatief. Daarom heb ik ruim 2 weken geleden gevraagd MIJN geld terug te storten en even een mail ter bevestiging te sturen. Tot op de dag van vandaag zit ik op geld en mail te wachten. Mijn geduld met Print Things is op!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 20 november 2010
    Ik heb een fotocollage op canvas van 50 x 50cm laten drukken. De 1e canvas was scheef/schuin gespannen, de 2e was een foto beschadigd en de 3e was ook weer schuin gespannen. Echt waardeloos!!! Inmiddels ben ik al 2 maanden [!!] bezig met het oplossen hiervan en is de communicatie en service ronduit slecht!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 26 september 2010
    Via Veronica magazine ben ik erin getrapt om een gratis fotoboekje te bestellen bij Print Things. Via de traagste website ooit heb ik het boekje kunnen maken, maar bij afronden van de bestelling ging het mis. 1 boekje werd 3 boekjes en doorsturen naar I-Deal werkte niet. Dan maar via internet bankieren de verzendkosten overgemaakt en een mail naar Print Things gestuurd. Die verzendkosten ben ik waarschijnlijk kwijt want van Print Things hoor ik niets meer. Iedere review die ik nu van Print Things lees maakt melding van het uitblijven van reacties op mail en ongezond lange levertijden in combinatie met een bedenkelijke printkwaliteit. Waardeloze service dus!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 juli 2010
    Een slechte ervaring met Print Things. Op 21 april heb ik de betalings bevestiging ontvangen voor een canvas doek. Na enig heen en weer gemail bleek mijn foto te klein te zijn voor een afdruk op het canvas doek. Een nieuwe foto gestuurd op 27 mei. Gemaild, gebeld, het zou met voorrang worden behandeld (22 juni); nu is het 8 juli nog steeds niets ontvangen. Ook krijg ik geen reactie meer op mijn mail naar Print Things.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 16 juni 2010
    Over de kwaliteit van de foto's kan ik nog niet beoordelen aangezien ik al 3 weken op mijn bestelling van PrintThings wacht (Een canvasdoek en een foto XL). Op mijn emails wordt niet gereageerd en als ik bel, krijg ik te horen dat het nagekeken wordt en dat de bestelling verstuurd gaat worden.
    Nu een week later is er nog steeds niets verstuurd en heb ik vandaag al 3x gebeld terwijl ik terug gebeld zou worden. En nog steeds gn concreet antwoord. Word er gek van.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!




Top aanbieding



11 euro korting op je eerste fotoalbum

Profiteer van 11 euro korting op alle fotoalbums. Als nieuwe klant profiteer je van deze korting op alle fotoalbums (fotoschrift uitgezonderd) bij Pixum. Gebruik voor deze actie de kortingscode: 54F23825BC8733A