Tuesday 25 September 2012
Begin september 2012. Bij navraag bij de concurrentie bleek het niet meer mogelijk te zijn bij hen foto's met een witte rand af te drukken. Om die reden heb ik bij de Kruidvat nagevraagd of dit hier wel mogelijk was. Hierop kreeg ik een positief antwoord. Om bovenstaande reden heb ik de rolletjes bij de Kruidvat ingeleverd.
Ik heb de rolletjes in een zak gedaan en (omdat ik normaal geen gebruik maak van rolletjes) gevraagd aan de medewerker of ik het correct heb gedaan. Daarop antwoordde de medewerker positief.
Op dinsdag zouden de foto's klaar zijn, echter op donderdag waren er nog steeds geen foto's en moest ik volgens de medewerker maar bellen met de foto service.
Nu bleek dat de foto's los in zakjes hadden gemoeten. Wat mij betreft nog geen heel groot probleem, hoewel ik het wel kwalijk vind dat eerst alles weer terug naar de winkel werd gestuurd en ik weer alles los in zakjes moest doen, in plaats van dat dit netjes door de foto-service gebeurd. En ik zelf de rolletjes opnieuw moest insturen.
Na het opnieuw insturen van de losse zakjes, bleek weer niet na de verwachte 4 dagen de foto's klaar te zijn. Weer moest ik zelf contact opnemen met de foto-service om te horen wat er aan de hand was. Bleek dat er een fout was gemaakt bij het ontwikkelproces en dat het een en ander handmatig moest gebeuren. Dit betekende geen foto-cd.
Na 7 dagen, konden de foto's opgehaald worden bij het filiaal. Vreemd genoeg niet alle rolletjes, maar slechts 3 van de 4 rolletjes. Hier bleek dat er geen witte rand om de foto's was afgedrukt, wat expliciet nog was gevraagd. Met die reden heb ik gebeld met de foto-service.
Aan de telefoon werd mij verteld dat het waarschijnlijk een foutje was en dat ik ze maar opnieuw moest insturen. Ik heb direct gevraagd voor het andere rolletje wat nog niet was verzonden. Daar kon de medewerker aan de telefoon niets van zien, en ik moest maar naar de winkel om daar te gaan kijken of het goed gegaan was. Wederom een zeer inflexibel en onklantvriendelijk proces.
In het filiaal zijn de foto's weer terug gestuurd naar de foto service. 5 dagen later blijken de foto's onaangeraakt terug te zijn gestuurd naar het filiaal met de melding dat het niet meer mogelijk is om met een witte rand af te drukken.
Nu (eind september) is het nog niet correct afgehandeld.
NOOIT meer.