Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoalbums van Pixum

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Pixum Pixum
http://www.pixum.nl

Setupkosten: € 0.00
Levertijd: 1-7 werkdagen
Afdrukcentrale: CeWe Color
Twitter: Pixum_Benelux
Afhaalkosten: Afhalen is niet mogelijk
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Pixum fotoalbum afdrukken op Windows OS system Bij Pixum fotoalbum afdrukken op Mac OS system Bij Pixum fotoalbum afdrukken op Linux OS system Bij Pixum fotoalbum afdrukken op Online OS system

Betalingsmethodes bij Pixum:
betalen met IDeal bij Pixum betalen met Mastercard bij Pixum betalen met Paypal bij Pixum betalen met Visa bij Pixum betalen met Machtiging bij Pixum

 

Foto acties bij Pixum:

 

Opmerking:
Als je de online shop van Pixum gebruikt betaal je 0.99 euro setupkosten.

 

Wie is Pixum:
Pixum heeft een gevarieerd aanbod. Van normale 10x15cm foto afdrukken tot grote 50x75 fotoposters, afdrukken in een fotoalbum of op canvas afdrukken.

Let op bij het afdrukken van je foto's op de verhoudingen van de foto. Meer informatie hierover kan je vinden op: Verhoudingen afdrukken.
Pixum drukt de foto's in de originele foto-verhouding, de breedte is daarmee variabel.

 

Artikelen geschreven over Pixum:

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 7.95
  • + € 1.50
  •  
  • € 9.95 0.00
  • + € 3.00
  •  
  • € 15.99 4.99
  • + € 4.00
  •  
  • € 21.99
  • + € 4.00
  •  
  • € 14.99 3.99
  • + € 3.60
  •  
  • € 29.95 18.95
  • + € 4.00
  •  
  • € 51.99 40.99
  • + € 8.00
  •  
  • € 59.99 48.99
  • + € 8.00
  •  
  • € 41.99 30.99
  • + € 6.00
  •  
  •   Foto's afdrukken bij Pixum
  • De aanbieder Pixum kan ook losse foto's afdrukken. Hiervoor is er voor Pixum een aparte pagina voor foto afdrukken bij Pixum beschikbaar.
  •   Foto afdrukken op hout bij Pixum
  • Pixum kan ook foto's op hout afdrukken. Voor Pixum is hier een aparte hout pagina voor. De mooiste opties van Pixum.
  •   Canvas doek afdrukken bij Pixum
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Pixum. Voor Pixum kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Pixum biedt.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Pixum
  • Pixum kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Pixum is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Pixum op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Pixum
  • Druk een foto af op plexiglas bij Pixum. Kijk op de pagina van Pixum over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Pixum.

 

  • Gebruikers ervaringen Pixum
  • Laat jouw ervaring achter!
  • maandag 18 januari 2016
    Vandaag mijn fotoboek ontvangen van onze vakantie.

    De software werkte goed maar had toch wat vragen over wat speciale wensen.

    Gelukkig kreeg ik snel antwoord waardoor ik kon profiteren van de kortingscode.

    De kwaliteit van het fotoboek is goed en zeker voor de prijs.

    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 maart 2015
    De kaft was niet goed ingevoerd door mij. Ze hebben mij hierover gemaild, zodat ik dit kon aanpassen. Daarnaast was het boek voor een speciaal moment en hebben ze het snel aan ons geleverd. Echt top! Service is perfect en nette medewerkers. Voortaan al onze fotoboeken via Fotofabriek! Bedankt voor alles tot dusver!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 maart 2015
    Uitgebreide mogelijkheden voor het maken van een uniek fotoalbum. Goede kwaliteit en zeer goede en persoonlijke service. Via de klantenserive snelle en uitgebreide hulp. Bij de levering van het produkt was een erg leuk briefje
    met persoonlijke eindcontrole.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 maart 2015
    Super geholpen, ook toen bestelling niet geleverd was.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 maart 2015
    Heel goede ervaring; zelfs bij de on-line chat nooit lang moeten wachten en telkenmale goede respons op de gestelde vragen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 maart 2015
    Prima
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 maart 2015
    Opmaak met dit programma zou een stuk eenvoudiger gaan als de foto's met fotomaat geplaatst kunnen worden. Denk b.v.b. aan opmaakprogramma Adobe InDesign CS6. Als je de maat kan opgeven heb je meer controle op altijd dezelfde maat. Ook zou het prettig zijn als er liniaallijnen geplaatst kunnen worden, dit voor uitlijnen e.d..
    Verder ben ik uitermate tevreden over de kwaliteit, service en snelheid.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 februari 2015
    Geen idee waar dit nu precies fout gaat... Klein fotoboekje gekocht voor speciale prijs van 5 euro. Prima boekje. Na lange vakantie lag er een betalingsherinnering plus 5 euro boete, dus in totaal 5 euro voor het boekje en 5 euro boete= 10 euro te betalen. Snel betaald want dacht dat het mijn fout was. Toch nog even nagekeken en toen bleek dat ik de 5,00 voor het boekje gewoon al betaald. Dus mail naar Pixum en de situatie uitgelegd en laten weten dat we 10 euro teveel betaald hebben. En wat er dán gebeurt.... We zijn inmiddels ongeveer 10 mails heen en weer verder. Iedere keer wordt er weer nieuwe informatie gevraagd. Zoveel dat alweer vergeten is welke informatie al gevraagd is en men er nog een keer om vraagt. Stuur je een screenshot van een betaling in december, krijg je als antwoord dat het de betaling van oktober is en dat ze de informatie van de betaling van de december moeten hebben....Dat is het ook!
    Lijkt een ontmoedigingsactie om mij het terugvorderen van de teveel betaalde 10,00 te laten staken. Ik snap er helemaal niks meer van. Het gaat maar om 10 euro maar door dit soort 'gedrag' ben ik alleen maar meer gemotiveerd vol te houden het weer terug te krijgen.
    Wat is er aan de hand?
    Is de administratie van Pixum niet op orde?
    Doet de klantenservice haar werk niet goed?
    Heeft klantenservice de opdracht gekregen terugvorderingen zo lang mogelijk tegen te houden?
    Ik word er steeds bozer van...
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 25 december 2013
    Al drie boeken af laten drukken bij pixum en over all drie helemaal tevreden! Ik had een kortingscode ingevoerd alleen hij was al eerder gebruikt, dit was echter niet het geval. Ik heb direct gemaild en het kortingsbedrag achteraf teruggestort gekregen! Super service en super kwaliteit!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 23 februari 2013
    De eerste bestelling was perfect met het vlakliggende album. Mooie druk, prima kleurweergave, dik papier. De volgende bestelling (klein schrift) had evenwel last van een duidelijke gele kleurzweem, dus niet verkoopbaar aan klanten. Een nieuwe bestelling gaf dezelfde fout. Dus ik blijf voorlopig eerst andere aanbieders uitproberen. Photobox drukt dezelfde foto's veeeel beter af.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 12 december 2012
    Positief, Ik zie bij de prijzen voor een fotoboek A4 formaat nu a 4,95. Ondanks korting van 20% heb ik recentelijk aanzienlijk meer betaald. Waarom wordt genoemde prijs niet automatisch berekend?
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 21 januari 2012
    Erg slechte service met betrekking tot de software. Ik wil een vakantiealbum van zomer vorig jaar maken, maar er is nog steeds geen goede software voor Mac Os 10.7. Verscheidene malen gemaild
    keurig antwoord "we zijn er mee bezig". Duurt nu al een meer als een half jaar
    (hoe moeilijk kan het zijn?) maar programma blijft gewoon hangen.
    Waardeloos dus! Jammer, want de kwaliteit is erg goed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 22 oktober 2011
    Beste Marleem,

    Om erachter te komen wat het probleem bij uw bestelling veroorzaakt heb ik wat meer informatie nodig.
    Kunt u mij het volgende toesturen:
    - Versie van de Pixum Fotoboek software (vindt u onder Opties bovenin)?
    - In welk stadium van de bestelling krijgt u de foutmelding?
    - Wat is de foutmelding?
    - Gebruikt u Windows, Mac of Linux?

    Bij voorbaat bedankt.
    Als u ons dit stuurt naar info@pixum.com dan kunnen wij het direct voor u nakijken!

    Groeten,
    Felicia @ Pixum
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 21 oktober 2011
    Ik wil een bestelling doen, maar krijg een foutmelding aan het einde van de hele bestelprocedure. Komt het omdat ik gebruik maak van de de nieuwe optie (stuur rekening)? Vermoed dat er meer aan de hand is, want familieleden kregen dezelfde foutmelding. Als dat bij alle bestellingen is, is Pixum binnenkort failliet.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 17 december 2010
    is gewoon heel goed incl de klantenservice,
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 17 december 2010
    Zeer goed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 15 augustus 2010
    Wij bestellen al jaren foto's en fotoboeken bij Pixum. Eerder mijn foto's, de laatste jaren alleen fotoboeken van onze vakanties. Altijd erg tevreden! Vooral de vrijheid die de software je geeft bij het samenstellen van een fotoboek spreekt ons erg aan. Ook is de afdrukkwaliteit erg goed. Nadeel is dat de kortingsbonnen die we via de mail krijgen nooit van pas komen. Nu weer een bon voor gratis verzending naar die geldt (om technische redenen?) niet voor fotoboeken. Net 5 exemplaren (voor 2 boeken), dan zou wat korting wel op z'n plaats zijn.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 14 april 2010
    Ik ben inmiddels helemaal tevreden. Na mijn reactie heeft Pixum gelijk contact met mij opgenomen en aangeboden om het fotoboek nogmaals te verzenden en tevens het aankoopbedrag terug te storten. Het bedrag is inmiddels op mijn rekening bijgeschreven (binnen 3 werkdagen super!). Ook het fotoboek heb ik inmiddels ontvangen van Pixum en de kwaliteit is prima! Daar heb ik absoluut niks op aan te merken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 9 april 2010
    Bedankt voor uw feedback, dat wij zeer waarderen. Het spijt ons ten zeerste, dat u zulke problemen heeft met uw bestelling. Daarom willen wij ons dan ook in de naam van onze leverancier ten oprechte bij u verontschuldigen, dat u het fotoboek tot op heden nog steeds niet heeft ontvangen. Wij zullen dit zeker met de pakketdienst bespreken daar dit niet mag voorkomen!

    Een dergelijke vertraging is altijd vervelend, met name als het boek gedacht was als een cadeau voor een bepaalde termijn. Gelooft u ons alstublieft, dat dit een uitzondering vormt bij Pixum en de levertijd normaliter, afhankelijk van het fotoboek-formaat, 3-5 dagen productietijd is plus max. 4 dagen verzend tijd. Het fotoboek is inmiddels opnieuw geproduceerd en verstuurd naar uw adres. Mijn collega heeft u reeds ter compensatie een tegoedbon van 5 euro aangeboden. Wij hebben echter besloten gezien de lange vertraging en de hierdoor ontstane omstandigheden, om de bestelling voor u geheel te crediteren.
    Laat u ons a.u.b. uw e-mailadres en/of bestelnummer weten, zodat wij het bedrag zo snel mogelijk kunnen crediteren.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 4 april 2010
    Op 6 maart heb ik een fotoalbum besteld bij Pixum. Inmiddels is het 4 april en tot op heden heb ik het boek niet ontvangen.
    - Op maandag 9 maart (best snel, ik was aangenaam verrast), de bevestigingsemail van Pixum ontvangen, dat mijn bestelling is verzonden.
    - Op 17 maart helaas nog niks ontvangen, dus maar een e-mail verzonden naar de klantenservice van Pixum.
    - Op 18 maart (heel snel) antwoord ontvangen: of ik nog even wilde afwachten tot 23 maart. Indien dan nog geen bestelling ontvangen, dan zou er een passende oplossing worden gezocht.
    - Op 23 maart helaas nog niks ontvangen, dus nogmaals een mail verzonden.
    - Op 25 maart mail ontvangen, Pixum zal het met de post bespreken en de gehele order opnieuw plaatsen.
    - 29 maart (nog geen pakketje ontvangen) na een klaag mail, aanbod gekregen voor een tegoedbon van 5 die ik echter vanwege 'technische redenen' niet kon gebruiken bij bestelling van een fotoboek.
    - Op 31 maart mail ontvangen, dat de bestelling 29 maart is verzonden en dat ik bij wijze van uitzondering toch een tegoedbon kon krijgen voor bestelling bij een fotoboek.
    - Inmiddels is het 4 april....ik wacht tot dinsdag, dan vraag ik toch echt mijn geld terug. Noem het pech, ik noem het een *#@&$&- bedrijf.

    Ik heb er trouwens bij vermeld, dat ik dit boek had besteld als jubileum cadeau voor mijn partner. Ik had het uiterlijk 20 maart nodig. BEDANKT PIXUM. Mijn partner vond het een erg leuk cadeau.!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 30 april 2009
    ik heb al veel bestellingen gedaan bij Pixum, altijd tot volle tevredenheid!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



75 gratis fotoafdrukken

Krijg als nieuwe klant 75 fotoafdrukken 10x15 cm gratis bij Pixum. Gebruik voor deze actie de kortingscode: XEHF7GNWZ3J6SS9