Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoservice Hema details

Prijzen en verzendkosten

Hema Hema
http://www.hema.nl

Setupkosten: € 1.50
Levertijd: 2-7 werkdagen
Afdrukcentrale: onbekend
Twitter: hema
Afhaalkosten: € 1.95
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Hema foto's afdrukken op Windows OS system Bij Hema foto's afdrukken op Mac OS system Bij Hema foto's afdrukken op Linux OS system Bij Hema foto's afdrukken op App OS system

Betalingsmethodes bij Hema:
betalen met IDeal bij Hema betalen met Mastercard bij Hema

 

Wie is Hema:
Het vertrouwde beeld van de offline fotoservice, heeft Hema online neergezet. Net als in de winkel, merk je dat je bij Hema niet teveel betaald.

 

  • Foto afdrukken prijzen (p/s)
  • € 0.20
  • € 0.23
  • € 0.45
  • € 0.55
  • € 1.60
  • € 3.95
  • € 7.95

Deze foto afdruk prijzen zijn zonder de staffelprijzen

 

  • Staffel Foto afdruk prijzen (p/s)
  • 10x15
  • € 0.20
  • € 0.19
  • € 0.17
  • € 0.13
  • € 0.11
  • € 0.09
  • 11x14
  • € 0.23
  • € 0.22
  • € 0.20
  • € 0.16
  • € 0.14
  • € 0.12
  •   Foto afdrukken op hout bij Hema
  • Hema kan ook foto's op hout afdrukken. Voor Hema is hier een aparte hout pagina voor. De mooiste opties van Hema.
  •   Canvas doek afdrukken bij Hema
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Hema. Voor Hema kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Hema biedt.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Hema
  • Hema kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Hema is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Hema op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Hema
  • Druk een foto af op plexiglas bij Hema. Kijk op de pagina van Hema over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Hema.
  •   Fotoalbum afdrukken bij Hema
  • Hema beschikt ook over de mogelijkheden om fotoalbums af te drukken. Voor Hema is hier een aparte fotoalbum door Hema pagina voor.

 

  • Laat jouw ervaring achter!
  • donderdag 28 september 2017
    Vroeger kon je makkelijk en eenvoudig foto's bij de Hema bestellen.
    ik heb de nu de moed opgeven, en doe dit niet meer. Wordt er depressief van.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 10 juli 2017
    Foto's laten afdrukken bij hema. Redelijk snel binnen, daar geen klachten over. Maar de kwaliteit van de foto's is verschrikkelijk slecht. De foto's zijn wazig en de kleuren heel slecht. Ik druk nooit meer foto's af bij hema.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 7 juli 2017
    Zeer slechte kwaliteit van de foto's in het fotoalbum.
    Voorheen was de kwaliteit prima maar ze hebben het papier veranderd waardoor de foto's nu erg wazig en korrelig zijn. Laatste keer dat ik bij de Hema heb besteld. Zelfs AH fotoservice is stukken beter
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 23 juni 2017
    Stuk voor stuk de foto's moeten slepen naar progamma van de Hema. Meerdere tegelijk kon hij niet aan, laadde dan niet.
    300 foto's verder..
    Slechte kwaliteit van de foto's.
    Rode waas over de foto's en meeste onscherp. Waardeloos. Voor mij geen Hema afdruk meer. Ik heb dezelfde bestelling bij een fotowinkel hier in de buurt gedaan, allemaal mooi en bruikbaar.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 juni 2017
    Bijna 300 foto's laten afdrukken. Zeer slechte kwaliteit. Lijkt wel een rode waas over de foto's en soort van pixels duidelijk zichtbaar. Gebeld met de klantenservice, ze mogen terug gebracht worden en worden beoordeeld door hun, mogelijk worden ze opnieuw afgedrukt en zullen deze hopelijk goed zijn.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 juni 2017
    Heb een poster van 90x70 cm bestelt. Levertijd binnen drie dagen werd aangegeven. Na drie dagen, geen poster en geen bericht ontvangen. Even met de klantenservice gebeld en ja hoor, poster gaat morgen (dus eergisteren) 17 uur de deur uit en de volgende dag kunt u hem ophalen mevrouw. De volgende dag, weer niks en ook geen bericht van de Hema. Stond nu met legen handen op de verjaardag. Vandaag maar weer gebeld na de klantenservice en wat hoor ik? Producitiefout, moest nog een keer gedrukt worden en gaat nu morgen de deur uit.
    Waarom woord je daarover niet op de hoogte gesteld als klant van de Hema?!? Dat is erg slecht! Maar de volle mep mag je wel betalen!
    Nooit en nooit meer bij de Hema,- dit is een echte afrader!!
    Bij Bol.com op de selfde dag een bijpassende lijst bestel, deze kwam dinsdag wel keurig op tijd binnen. Zo kan het dus ook.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 8 april 2017
    Nadat ik voor 61,08 euro aan foto's heb laten afdrukken van 9 cent per stuk was ik hierover niet tevreden. Er zijn hooguit 20 foto's scherp afgedrukt, de rest is erg wazig.
    Hierover heb ik contact gehad met de klantenservice.
    Dit is een stukje uit de mail die ik hierop terug kreeg als antwoord: "Helaas kunnen we deze klacht niet in behandeling nemen. U kunt eventueel nog naar de Hema vestiging gaan om te bespreken of ze daar uit coulance nog iets voor u kunnen betekenen."

    Oftewel pech dat de foto's niet helder zijn maar wij gaan je niet helpen. Echt bizar.
    Ik heb nog foto's van een heldere en wazige foto doorgestuurd. Dit maakte verder niet uit ze gaan hier toch niets mee doen.
    Eerste en laatste keer dat ik foto's laat afdrukken bij Hema..
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 20 maart 2017
    Aantal foto's waren niet afgedrukt.
    Alle foto's, 185 hadden een roodzweem.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 24 februari 2017
    ik heb een stuk of honderd foto's besteld, mocht ze vooraf absoluut niet zien, wel kreeg ik de garantie dat als de fotos niet goed waren ik mijn geld terug kreeg.
    Nou bijna alle fotos zijn familieleden vanaf gesneden. En KREEG HELEMAAL GEEN GELD TERUG. DE TEAMLEIDER GAF MIJ NOG DE SCHULD OOK!!!

    Never nooit meer laat ik fotos afdrukken bij HEMA.

    Misselijk bedrijf.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 8 januari 2017
    Mijn recente ervaring met de Hema fotoservice was zeer slecht. De foto's waren veel te ver bijgesneden, maar volgens Hema was dit mijn eigen schuld. De service is waardeloos. Ik moest eerst bellen en toen werd verteld dat ik met mijn klacht naar de winkel moest. Daar aangekomen bleek de fotospecialist er niet te zijn, dus werd mij verzocht de volgende dag weer te komen. De volgende dag bleek de fotospecialist er weer niet te zijn en na het achterlaten van een foto werd mij uiteindelijk medegedeeld dat ik zelf een fout had gemaakt en maar een proefdruk vooraf had moeten maken. Ik weet 100% zeker dat ik bij het bijsnijden geen fout heb gemaakt, maar dit is bij Hema niet bespreekbaar. Ook niet als je ze daarna nog een keer mailt. Kortom er wordt niet gezocht naar een oplossing. Aan mij zijn ze een klant kwijt. De AH heeft prachtige fotoafadrukken gemaakt (dezelfde foto zonder bijsnijden), de Jumbo levert lekkere taarten en ook C&A heeft leuke kinderkleding. Dag HEMA!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 1 januari 2017
    Ik kon wel huilen toen ik de afdrukken zag...al mijn fotos zo slecht ontwikkeld door HEMA dat is het nu maar ergens anders ga proberen. Foto's onscherp en de kleuren zijn slecht....echt waar bedroevende kwaliteit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 16 oktober 2016
    Slechte bestelsoftware, niet geschikt voor grotere hoeveelheden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 6 oktober 2016
    De foto's in kleur in de maat 10x15 zijn goed van kleur. De foto's in de maat 20.2 x 30 zijn veel te rood. Echt erg. De kleur van de vrouw aan de linker zijde van de foto van 10x15 (141001503482) moet dezelfde kleur hebben in de foto van 20.2x30cm (141001503440) Is dit te verhelpen?
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 24 augustus 2016
    Actie honderd foto's een tientje. Bij afrekenen wordt het verrekend... Had 80 foto's maar dacht dat dat dan ook een tientje zou zijn. Maar bij doorklikken niks geen korting, maar je kon ook je bestelling niet meer annuleren.... Daarbij is de kwaliteit slecht, mat onduidelijk, blikkerig, ook die van de Nikon digitale camera! Voor mij laatste keer bij Hema!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 3 augustus 2016
    Wat een drama..
    Foto's laten afdrukken;
    Wanneer ik een mail kreeg dat de foto's binnen waren lagen ze niet in de winkel. Ik moest de volgende dag terug komen. Helaas te laat voor een fotoboek waarin ik ze wilde plakken en cadeau wilde doen. Volgende dag in de winkel waren ze niet te vinden. Bleken ze in een ander filiaal te liggen..of ik ze daar even wilde ophalen. Eenmaal opgehaald kwam ik erachter dat ze verkeerd waren afgedrukt. Inplaats van allemaal dubbel was de helft enkel en de andere helft driedubbel. Klantenservice kan niks voor me betekenen. BEDANKT HEMA..voor helemaal niks.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 4 juli 2016
    Wat 'n ellende, geen JPG nummers meer op de afdrukken. Aantal keer over gemaild. Niks aan te doen ligt aan de nieuw apparaat !! Bij ieder bijbestelling ongeveer 60 per keer alles handmatig uitzoeken !!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 18 mei 2016
    Wat een drama. Is er een actie 100 foto's voor 10,00 krijg je e.e.a. niet verzonden omdat systeem blijft hangen. Moet je software opnieuw downloaden en al je werk opnieuw doen. Zo kan ik ook een actie doen als bestellen niet lukt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 5 mei 2016
    diverse jaren foto's laten afdrukken en nabesteld van communie-vieringen in onze kerk.
    Altijd keurig voorzien van de bestandsnaam aan de achterzijde.
    Nu ontbreken alle bestandsnamen. Foto's hebben al en toe een ezelsoor. Foto's zijn te donder afgedrukt. Volgende keer geen Hema meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 20 februari 2016
    Altijd een tevreden klant geweest van deze service van de Hema. Na de uitrol van de nieuwe software is het niks meer. De software zit vol met bugs. Slechte zet van de Hema!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 24 september 2015
    Heel makkelijk online te bestellen. Bij afhalen kan ze de foto's bij de kassa betalen. De kwaliteit vind ik echt slecht. Sommige foto's waren heel blokkerig en niet scherp afgedrukt. Ik bestel ze de volgende keer ergens anders.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 1 maart 2015
    Kwaliteit:
    Goede afdruk kwaliteit.

    Service:
    Communicatie perfect, levertijd ruim gehaald.
    Super snel!

    Levering:
    Foto's opgehaald in de winkel, werkt prima.

    Conclusie:
    Betrouwbaar en goed, hier kun je met een gerust gevoel bestellen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 26 augustus 2014
    + De foto's waren erg snel klaar
    + Er waren geen verzendkosten, want ik kon ze makkelijk ophalen in de winkel
    + Er was een kortingscode

    +/- De kwaliteit is prima: de foto's die op de computer al wat waziger waren, werden natuurlijk ook niet al te scherp uitgeprint.

    - De foto's zijn nogal dun, het voelt alsof ze heel makkelijk beschadigen
    - Een deel van m'n foto's had een kleine ezelsoor
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 10 maart 2014
    Service en snelheid zijn goed. Maar echt, wil je goede foto's? NIET HIER BESTELLEN. Ik heb mijn vakantie foto's hier besteld. Ze waren onscherp en soms leek het zelfs alsof er een witte rand om de gefotografeerde personen heen zat. De foto's zijn gemaakt met een goede digitale camera dus hier zal het zeker niet aan liggen!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 20 december 2013
    Foto's laten afdrukken bij Hema via bestelservice van de website. Bestellen ging makkelijk, maar de fotokwaliteit is vreselijk. Heel blokkerige deels onscherpe foto's, overigens alles gefotografeerd met een goede Nikon spiegelreflex. Zonde van het geld. Jammer dat ik de reviews nu pas lees, anders had ik de foto's wel ergens anders besteld. Absoluut af te raden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 13 september 2013
    Ik heb met mijn Canon 5d mooie serie foto's gemaakt. De afdruk kwaliteit van de HEMA was bedroevend slecht. Enorm kwaliteitsverlies. Voor vakantiekiekjes misschien prima, maar niet om aan de muur te hangen....
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 4 juni 2013
    Foto's laten afdrukken, in totaal 28 waarvan 22 onscherp waren! Kan niet aan de resolutie liggen want de foto's die gelukt zijn, komen net zoals de mislukte foto's van zelfde camera! Een echte Afrader!:(
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 5 maart 2013
    Print al 5 jaar via hema op 10x15. Als je de foto's naast elkaar legt zie je dat HEMA behoorlijk achteruit gaat. Vooral de online bestelde foto's lijken gecomprimeerd te zijn. Na telefonisch contact gehad te hebben met de helpdesk bleek er inderdaad gecomprimeerd te worden. Desalniettemin werd ik goed geholpen voor nieuwe prints mits ik deze aanleverde op cd.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 12 januari 2013
    Een pluim voor de snelle, en correcte, afhandeling van mijn klacht over een verkeerd ingepakte poster die ik ontvangen had. Na 2 dagen al een nieuwe juiste afdruk ontvangen. Hij is mooi en ik ben er erg blij mee. Bedankt!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 1 december 2012
    Bij snelservice foto's laten drukken, hele slechte resolutie (ook met 22 megapixel fotos), kleuren kloppen niet, weggegooid geld. Absoluut af te raden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 21 november 2012
    Slechte kwaliteit van kalender foto`s Teruggestuurd en 2 kalenders te weinig gekregen van het totaal van 7. Hoe kom ik in Godsnaam weer aan die 2 kalenders? Dus ik ben zeer ontevreden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 10 november 2012
    Fotosnelservice genomen bij Hema Rotterdam. Ik was niet tevreden over de kwaliteit, maar dacht dat het misschien aan de fotokwaliteit lag. Voor de zekerheid daarna dezelfde fotos bij Kruitvat snelservice afgedrukt. Stukken beter! Resolutie Hema is teleurstellend!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 18 augustus 2012
    In mei foto's af laten drukken bij de Hema. Bedroevende kwaliteit alsof de reolutie veel te laag was. Was geensinds het geval 18 megapixels met canon eos 600d. Die hadden we net nieuw dus dachten we dat de instellingen van de camera verkeerd stonden. Een professioneel bedrijf foto's afdrukt zou toch niet zo dom zijn om bij het uploaden de foto's to comprimeren? Toch wel. Nog eens geprobeerd bij Hema de foto's af te drukken. Om te huilen als ik de foto's mijn mijn oude nokia uit de kast met 1 megapixelcamera had gemaakt dan had je het verschil niet gezien.
    Kortom, ik bestel nooit meer bij Hema, zonden van het geld.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 29 juli 2012
    Online foto's af laten drukken. Zeer slechte kwaliteit. Gaven aan dat de resolutie misschien laag was. Dit zeker niet aangezien het door een professionele fotograaf genomen was. Resolutie: 5466x3644. Nooit meer bestellen bij hema online fotoservice.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 28 juli 2012
    De online bestelde foto`s thuis gekregen, bleken ze voor een groot dedeelte veel te groen te zijn afgedrukt. Naar een filiaal terug moeten brengen, hier werden ze teruggestuurd om te worden beoordeeld. Hierna nieuwe foto`s thuis gestuurd gekregen. Maar niet zo scherp afgedrukt als ik gewend ben. Dit was een maal maar nooit meer bij de Hema.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 14 april 2012
    Heb gistermiddag foto's besteld bij de HEMA. Twee werkdagen zou het duren, dus ik wilde eventjes gaan kijken of er al iets veranderd is qua status. Moet ik telkens opnieuw inloggen, wil ik de code kunnen invullen. Wat een onzin! Met het kiezen van de foto's die ik wil laten afdrukken ben ik ook eeuwig bezig geweest. Op het eind wil ik gaan verzenden, zegt hij dat hij bepaalde foto's niet kan vinden. Ergerlijk! Hopelijk gebeurt mij niet wat er hier bij sommigen al staat; hopelijk zijn mijn foto's wel van goede kwaliteit. Anders laat ik die van de andere jaren mooi niet bij de HEMA afdrukken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 14 april 2012
    Ruim 700 foto's afgedrukt via de fotosoftware en stuk voor stuk zijn ze onscherp, blokkerig en lelijk, alsof we een veel te lage resolutie hebben aangeleverd. Exact dezelfde foto van de snelservice is wel scherp. Dit kan echt niet!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 4 april 2012
    Net veel foto's opgehaald bij de Hema. Want een verschrikkelijke slechte foto's waren dat zeg. Onscherp, foute kleuren, te donker. Ik heb 80% in de vuilnisbak gegooid.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 10 november 2011
    Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze foto's, bij het maken en bij de digitale verwerking daarna. Dan wil je de foto's van je vakantie of (klein-)kinderen ook perfect afgedrukt of in een foto album bewaren. Bij Hema springen drie kwaliteiten eruit: 1. Natuurlijke kleurweergave, het resultaat is net zo in balans als op de monitor. 2. Album software werkt intuitief en is betrouwbaar, what you see is what you get.
    3. De service als er een keer iets niet perfect is gelopen geeft geen gezeur, ik kreeg gewoon een herdruk van een verbeterd album, gratis!
    Prijs / kwaliteit verhouding ten opzichte van zogenaamde vaklabs is stukken gunstiger
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 7 november 2011
    Goede service, prima kwaliteit goede navolging van je product.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 28 oktober 2011
    Prima product: de software werkt goed en toen ik een vraag stelde aan klantenservice, kreeg ik snel bericht terug. Handig: de mogelijkheid om opgeslagen albums na een paar weken (of langer) nogmaals af te laten drukken. Werkt als 'n trein!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 21 oktober 2011
    de foto's van de hema worden bij mij altijd lichter afgedrukt dan dat ze zijn in werkelijkheid. Losse foto's besteld bij profotonet, deze foto's zijn van goede kwaliteit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 11 oktober 2011
    Ik ben zeer tevreden over alle fotoproducten van de Hema en mocht er een keer iets verkeerd gaan dan wordt het altijd netjes en naar tevredenheid opgelost.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 25 augustus 2011
    net een hele serie foto's af laten drukken. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de zeer snelle levering. ik bestelde maandagochtend en kreeg aan het eide van de dag al een mailtje dat de foto's klaar waren. Topservice
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 30 december 2010
    Ik heb mijn trouwfoto's laten afdrukken bij de Hema. Was absoluut niet tevreden. Na al die moeite met het uploaden, waren de foto's niet mooi. Ik had namelijk een gekleurde trouwjurk, maar op de foto's was dit een hele andere kleur. Bij een Hema winkel laten zien, die heeft het weer opgestuurd met de opmerking dat de foto's teveel blauw bevatten. Ook de tweede lichting was niet goed, hetzelfde. De foto's afgedrukt bij de 1-uur service en op die machine was het wel goed. Ik ben gelukkig wel goed geholpen door de meneer bij de Hema winkel, maar zal niet weer foto's via internet bij de Hema bestellen!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 17 september 2010
    Heb al meerdere malen bij de Hema foto producten besteld zowel analoog als digitaal. Heb zelf nooit problemen met de bestellingen gehad. De foto's zijn van goede kwaliteit en de levering is snel. Als je bij het filiaal ophaalt, mag je ook eerst de foto's bekijken en als er dan mislukte bij zitten hoef je deze niet te nemen. Ben heel tevreden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 2 mei 2010
    Ik heb foto's laten afdrukken bij de Hema vestiging Fahrenheitstraat. Ik heb de foto's afgehaald, maar de kwaliteit is zo slecht...erg teleurstellend.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 28 januari 2010
    Twee keer online bij HEMA foto's laten afdrukken. De eerste keer met spoedservice en de afdrukken afgehaald in de Kalvertoren in Amsterdam. De kwaliteit daarvan was goed, en ze bleken bij hen zelfs in mat af te drukken zijn wat bij andere winkels niet kan.

    De tweede bestelling bij de Hema was zonder spoed, en afgehaald in hun filiaal aan de Kinkerstraat. Hiervan viel de kwaliteit van de foto's zo tegen dat we overwogen om ze terug te brengen. Kleuren liepen bij randen in elkaar over en de foto's waren veel minder scherp dan vorige keer, alsof ze met een telefoon gemaakt waren (het waren 40 foto's gemaakt door een Canon G11 Powershot). Door een bezoek aan familie hebben we de foto's toch maar meegenomen en uitgedeeld. Een de volgende keer bestel ik niet meer bij HEMA.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 22 januari 2010
    De prijzen van foto afdrukken bij de Hema zijn goed te doen, voor de overige artikelen vind ik soms dat ze behoorlijk prijzig zijn. De kwaliteit en levering van Hema is goed. Het fijne is dat je aan de kassa van de Hema met je strookje de foto afdrukken op kan halen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 5 november 2009
    Ben enthousiast begonnen om al mijn digitale fotos vanaf 2004 over te zetten op de losse fotobladen van de Hema. Het eerste jaar inmiddels binnen, zeer tevreden! Ben nu met 2005 bezig, echter halverwege zijn een aantal functies ineens niet meer bruikbaar, paginaindeling, achtergrond, en als je de paginas leegmaakt, kun je de foto's niet meer verslepen.

    Onaanvaardbaar, al het werk voor niets geweest. Hema gemailed, volgens hen zou het probleem opgelost zijn, dit is echter niet zo. Ik hoop maar dat ik alles nog af kan maken, anders moet alles weer opnieuw bij een ander, waar je wel gewoon zelf je indeling kunt maken. Heel jammer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 8 augustus 2009
    Ik ben zeer ontevreden over de HEMA foto-service, site loopt meerdere keren vast, nadat ik een aantal uur de foto's zorgvuldig had uitgezocht. (dit probleem doet zich helaas voor op verschillende computers).
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 25 juni 2009
    Slechte kwaliteit afdruk, kleuren zijn lelijk en haarscherpe foto's zijn ineens mat en onscherp. Echt een drama, aangezien het om de eerste baby foto's ging. Ze zijn zo slecht dat ik ze opnieuw laat afdrukken. Tevens duurde het erg lang voordat de foto's geleverd werden. Niet voor herhaling vatbaar, helaas want de prijzen zijn weer wel leuk.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



20% korting op alle fotoalbums

Maak een schitterend fotoalbums en profiteer van 20% korting (min bestelling 50 euro) bij Albelli. Eindelijk eens tijd om alle losse foto's netjes samen in een fotoalbum te plaatsen. Gebruik voor deze actie de kortingscode: FOTOBOEKFV.