Monday 19 October 2015
Bestelling van een aantal grote afdrukken bij Pixum geplaatst. Bestelling keurig ontvangen, maar tot mijn grote schrik een flinke stapels foto's van iemand anders ontvangen. Wat dus waarschijnlijk ook betekend dat mijn foto's bij iemand anders terecht zijn gekomen.
Wanneer ik contact op neem met de klantenservice kan er nauwelijks een excuus vanaf. Ze doen het af met een simpele, Och er is wat mis gegaan bij het inpakken.
Als ik mijn zorgen uit over dat mijn foto's dus bij iemand anders zijn, kan ze mij (zonder maar een bestelnummer te weten) vertellen dat dit niet het geval is. Dit zullen ze dus ook wel tegen de persoon gezegd hebben waarvan ik foto's heb ontvangen.
Wanneer ik daarom de gehele bestelling wil annuleren mag dit alleen als ik zelf de verzendkosten betaal. Ik vind het ronduit slecht dat er zo'n fout wordt gemaakt en ik vervolgens nog zou moeten betalen om de foto's retour te sturen. Ook hier is geen enkel oor naar.
Kortom, slechte ervaring en niet klant vriendelijke klantenservice.