Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoservice Aldi details

Prijzen en verzendkosten

Aldi Aldi
http://www.aldifoto.nl/

Setupkosten: € 0.00
Levertijd: 3-5 werkdagen
Afdrukcentrale: CeWe Color
Afhaalkosten: Afhalen is niet mogelijk
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Aldi foto's afdrukken op Windows OS system Bij Aldi foto's afdrukken op Mac OS system Bij Aldi foto's afdrukken op Linux OS system

Betalingsmethodes bij Aldi:
betalen met IDeal bij Aldi betalen met Mastercard bij Aldi betalen met Paypal bij Aldi betalen met Visa bij Aldi betalen met Machtiging bij Aldi betalen met Overboeking bij Aldi betalen met Acceptgiro bij Aldi

 

  • Foto afdrukken prijzen (p/s)
  • € 0.08
  • € 0.09
  • € 0.15
  • € 1.99
  • € 5.99

Deze foto afdruk prijzen zijn zonder de staffelprijzen

  •   Canvas doek afdrukken bij Aldi
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Aldi. Voor Aldi kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Aldi biedt.
  •   Fotoalbum afdrukken bij Aldi
  • Aldi beschikt ook over de mogelijkheden om fotoalbums af te drukken. Voor Aldi is hier een aparte fotoalbum door Aldi pagina voor.

 

  • Laat jouw ervaring achter!
  • Thursday 11 February 2021
    Foto laten afdrukken.... drama. Na 14 dagen maar eens bellen. Willen ze mijn adres weten, pfffff. Staat in de order, zei ik. Foto weg! Opnieuw besteld, weer 10 dagen wachten en ja hoor .... daar is ie. Maken ze reklame met Valentijn. Wanneer krijg je de foto’s dan.... als je ze krijgt.....!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 03 March 2020
    Foto's worden donkerder afgedrukt dan ik ze aanlever en de levertijd is soms langer dan twee weken, nooit binnen een week.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 14 September 2019
    De levertijd duurt veel langer dan ze zeggen en als je daar dan de klantenservice over belt kunnen ze er niks aan doen, ook niet qua tegemoetkoming oid. Na een week nog geen foto's terwijl we ze nodig hadden voor een trouwerij. Ik bestel nooit meer bij de Aldi
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 20 August 2019
    Order geplaatst, 1 order per ongeluk. Had een mailtje gestuurd om die te annuleren, ging niet meer.
    Oke, opzich mijn schuld, maar als je 3 dagen later pas een mailtje krijg dat ze verzonden zijn, hebben ze toch tijd genoeg gehad om te annuleren lijkt me.

    Vervolgens thuis aangekomen, is het een verkeerde maat. Zit een halve cm verschil in, waardoor ze niet mooi in de lijst passen / zitten.
    (13x18 besteld, zijn 12,5 x 18)
    Volgens hun had ik de klassieke weergave aan moeten vinken.
    Heb ik gedaan, want de eerste verkeerde had ik dat dus niet gedaan, en die was een andere maat.
    Namelijk 12,5 x 19 (Klopte helemaal niet)
    Ik bestel toch niet voor niks 13x18, ga dan niet een andere maat opsturen!!!!

    Waardeloos, nooit meer bestellen hier!
    Snap wel waarom ze zo goedkoop zijn. EN na het lezen van deze andere reviews ben ik niet de enigste blijkbaar!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 15 August 2019
    Foto’s zijn goed, maar verzending is waardeloos!!! Duurt soms bijna 2 weken na verzendbevestiging wanneer ze binnen zijn!

    “De zending is per post verstuurd en zal binnen enkele dagen worden afgeleverd”

    Maak daar maar “binnen enkele weken” van.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 04 July 2019
    Foto's besteld, bericht gekregen dat ze zijn verzonden en vervolgens nog niets ontvangen. Telefonisch contact gehad met Aldi en zij geven aan dat ze niet weten met welk bedrijf het is verzonden, kan PostNL zijn of DHL, ze hebben geen pakketnummer, dus ik kan ook niets tracen en ze zijn pas na twee weken in staat om verder onderzoek te doen als de foto's er dan nog steeds niet zijn.

    Onbegrijpelijk slecht.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 17 April 2019
    In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

    Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
    Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
    Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
    Ik legde me neer bij de situatie.

    Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

    Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

    Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

    Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

    Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 07 February 2019
    Gister 233 foto,s besteld.
    Alles ging goed, tot de laatste stap, waarbij ik enkele foto,s moest bijsnijden, veranderen etc.
    Hier liep alles vast, en kreeg ik een errorcode, waarmee ik de klantenservice moest bellen.
    Ik had de bestelling gedaan via de i-pad, en nu krijg ik dus te horen dat sinds oktober het besturingssysteem via Apple niet meer werkt. Dit vindt men blijkbaar te onbelangrijk om op de site te vermelden!!!!
    Als ik bedenk hoelang ik er gister mee bezig ben gewest, word ik nu nog verschrikkelijk boos. Dus, Aldi fotoservice, DOE, ER WAT AAN!

    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 16 November 2018
    Jaren lang fotos besteld zonder probleem altijd via Ideal betaald. Dus vorige week bestelling plaatsen ging rechtstreeks van winkelmaand tot dank u wel. U mag afmelden Zeg wat??? Ik kijk naar mijn email en op dat moment was er geen bevestigings-email (later dus wel) dus probeerde ik opnieuw te bestellen met hetzelfde resultaat. Ik dacht dat er iets mis was aan hun pagina maar nee, ze hebben twee bestelling genomen en zeggen dat ik op rekening heb besteld. Dat heb ik nooit gedaan maar hun klanten service geeft geen krimp 'wij heb twee bestellingen ontvangen en jij moet twee betalen' Dus dat doe ik wel maar dit is mijn laatste bestelling want een bedrijf is alleen zo goed als hun klanten service en die van Aldi is ver beneden de maat, onbeleefd helemaal niet behulpzaam en onwillig om de klant te helpen bij een eerlijk fout. Aldi stinkt. Lager dan 1 ster kan niet maar er hoort en MIN teken er voor te zitten.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 14 August 2018
    Foto's besteld op 40x60 formaat. Daarvan was er 1 in goed formaat afgedrukt. 2 foto's met grote witte rand.

    Vervolgens hier over een mail gestuurd. De zending zou opnieuw gestuurd worden. Na lang wachten een mail gestuurd.

    En kreeg als antwoord dit: "De zending is naar alle waarschijnlijkheid verloren geraakt. Wij hebben derhalve de rekening van de bestelling laten vervallen. De reeds uitgevoerde betaling zullen wij naar uw rekening overschrijven."

    Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.
    Ik zal hier niet meer zo snel wat bestellen. Wat een slechte service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 23 July 2018
    Vorige week een bestelling van 50 euro gedaan. Tot vandaag geen bevestiging ontvangen. Blijkt dat de bestelling niet aangekomen is. Nu wachten totdat ik mijn geld weer terugkrijg.
    Erg jammer dat er geen excuses gegeven kan worden van de klantenservice.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 12 February 2018
    Eerste ervaring met Aldi Fotoservice. 8 posters besteld en 2 weken na verzendbevestiging nog niets ontvangen. Helaas geeft Aldi aan pas na 2 weken een onderzoek te kunnen starten. Bah...wat een slechte service, nu 2e mail gestuurd en afwachten maar! Ik ga over enkele dagen via PayPal mijn geld terug vorderen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 31 May 2017
    Na vele foto's besteld te hebben ging het dit keer fout. In een 40x60 afdruk liepen er 3 vage strepen, alsof er te weinig inkt was, over de afdruk. Foto van gemaakt en als bijlage bij het klachtenformulier gedaan en binnen een paar dagen keurig een nieuwe, nu prima, afdruk ontvangen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 19 December 2016
    Ik had foto's besteld met formaat 10x15. Op de site moest ik sommige foto's bijsnijden dus ik ging er van uit dat dit prima zou gaan. Niet dus, de helft van de foto's gekregen in formaat 10x13, de andere in 10x17.5 (ik wist niet eens dat het bestond!). Ik ze gemaild dat ik hier niet over te spreken was. Hun antwoord kort samengevat; dit is hoe het is, succes ermee.

    Ik bestel voortaan ergens anders.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 20 August 2016
    Ik kijk er van op, dat er zoveel slechte ervaringen zijn. Wij bestellen als particulier nu voor het derde jaar vakantiefoto's bij Aldi en op een paar dubbele foto's na hebben wij altijd gekregen wat wij bestellen! De foto's hebben mooie kleuren, zijn helder, kortom: wij raden de Aldi juist aan!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 09 May 2016
    Ik ben al te lang aan het wachten op mijn foto's. Niet bereikbaar zoals wel staat vermeldt op de site. Maar betaal ik nu wel de 1 euro per telefoongesprek!?

    Hopelijk komen ze nog eens aan en daarna NOOIT meer naar de Aldi!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 28 April 2016
    Ik wilde een foto afdrukken op 40x50 cm (ongeveer). Ik heb een foto geplaatst, aangepast op 3:4 die je online kon doen, het gaf netjes 40.4x50.8 dus moet ik zelf een klein stukje er afsnijden.

    De foto kreeg ik was 40x40cm.
    Meteen gemaild dat er een fout is, nu 2 weken veder en tig mails veder word alles van tafel afgeschoven.
    Het lag aan de foto??
    Xe kunnen geen foto op 3:4 afdrukken..

    Waarom is er een optie op de site dat het wel kan?

    2x verzendkosten..
    Ik had meerdere foto's.
    Ik moest 1.99 voor foto's en 3.75 voor posters betalen.
    Geen probleem, maar....
    Ik kreeg alles in 1 doos geleverd, ja je leest het goed 1 doos. ben gewoon genaaid.

    Mijn advies?
    Als je geen service wil, bestel vooral bij Aldi foto.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 29 March 2016
    Maandag 29 maart 2016

    Nadat mijn vriend een erg mooie en leuke fotoalbum heeft gemaakt en besteld via de Aldi. Dacht ik laat ik mijn foto's daar ook maar eens bestellen om te kijken of het wat is, ik had nog een aantal (5 stuks) foto's nodig voor een project in huis waar ik dus echt een bepaald formaat voor nodig 2x 10x15cm en 2x 13x18cm achteraf ben ik er erg blij mee dat ik er maar vijf heb besteld. Zoals onder al eens eerder is benoemd moet je vooral niet verwachten dat het formaat van je foto's naar des gewenste formaat worden toegezonden. Leuk dat je je foto's bij kan snijden op de site, maar verwacht vooral niet dat je de bewerkte foto krijgt, nee je krijgt gewoon het origineel afgedrukt, ik heb het volgende ontvangen 1x 10x18.5cm en 2x 12,5x12.5cm en 2x 10x10cm.
    Helaas waren de foto's dus wel voor bepaalde lijstjes die nu dus niet passen een foto kon ik zelf wel bij knippen maar dat is natuurlijk niet te bedoeling. Vervolgens telefonisch en via het klachten formulier contact gehad met het desbetreffende bedrijf met mijn klacht krijg je te horen dat ze niets voor kunnen doen voor je. Je moet je foto's in 2:3 verhouding afleveren anders krijg je andere afmetingen aangeleverd. Die van mijn zijn in 3:4 verhouding aangeleverd en bij de bestelling had ik bij de site het klassiek formaat moeten aanvinken en dan hadden de foto's wel op gewenste formaat kunnen worden geleverd. Het zou handig zijn als dit ook ergens duidelijk wordt vermeld maar helaas. De bestelling kan volgens het bedrijf ook niet worden aangepast. Voor mij geheel duidelijk dat ik geen losse foto's meer ga bestellen bij de Aldi!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 20 February 2016
    Ik ben erg teleurgesteld in de service van het fotobedrijf wat de ALDI ingehuurd heeft. De site werkt voor geen kant, leuk dat je je foto's bij kan snijden op de site, maar verwacht vooral niet dat je de bewerkte foto krijgt, nee je krijgt gewoon het orgineel afgedrukt. Dat waren dus al 2 van de 11 foto's naar de kloten! Vervolgens krijg ik nog een andere foto van totaal andere afmetingen aangeleverd. Past niet in het lijstje. Leg je de klacht bij het bedrijf (medion) neer krijg je te horen dat ze niets kunnen doen voor je. Je moet je foto's in 2:3 verhouding afleveren anders krijg je inderdaad andere afmetingen aangeleverd. Fijn dat het ook ergens op de site staat. Kortom software van niets en een service van niets. Beetje jammer! Kijk voor mensen die foto's willen en het niet veel uit maakt hoe groot het wordt of hoe het eruit ziet, bestel voor al dan bij de ALDI!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 17 November 2015
    Wat een drama. Bestel 30*45 en krijg 27 * 39 binnen ofzo. 100% zeker heb ik het juiste formaat aangeleverd daar ik een ervaren persoon ben en overal op deze manier bestel en het altijd goed gaat! 8 van de 10 foto's verpest zeg maar. Klantenservice gebeld maar die zijn te dom om het te begrijpen. Man man man wat een chaggi vrouwen. Verder is de drukkwaliteit slecht. Alles is heel donker geprint en het lijkt wel avond op de foto's! Bij de fotofabriek nieuwe foto's besteld en wat zijn deze mooi. Wereld van verschil met bagger Aldi. En de levertijd was ook nog eens super lang, lang niet 3-4 werkdagen maar 1,5 week. Nooit weer zal ik iets bestellen bij Aldi.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 21 July 2015
    Echt nooit meer bij ALDI. Heb gisteravond fotos besteld. Hiervan heb ik geen bevestiging gekregen en geen ordernummer. Ook bij het inloggen stond het er niet tussen dus dacht ik dat het fout was gegaan. Ik kon de fotos in mijn winkelmand niet opslaan. En gezien het me 2 uur had gekost om ze uit te zoeken heb ik nog een keer op bestellen geklikt. Daarna eindelijk een bevestiging en ja hoor ook van de vorige bestelling. Heb gelijk gemaild dat 1 daarvan geannuleerd moet worden. Mag niet, kan niet, gebeurt niet. Hele slechte en botte klantenservice. Dit gaat dus betekenen dat ik 2x 92 euro moet betalen. En het zijn voornamelijk prive bevalling fotos dus kan ze ook niet even weggeven. Wat een kut service echt nooit meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 17 July 2015
    Al jaren bestel ik per jaar honderden foto's in het formaat 20x30 en 30x45. Voornamelijk bij webprint en altijd tot volledige tevredenheid. De afgelopen week heb ik echter voor het eerst foto's bij aldifoto.nl besteld in de maat 30x45. Als een test en ook omdat het prijsverschil met de andere aanbieders in dit foto formaat erg groot is, nl. 1,19 tegen bijv 4,59 (en duurder..). Ik durf mezelf extreem kritisch te noemen, en wil dan ook graag melden dat ik oprecht verbaasd en zeer tevreden ben over de afdrukkwaliteit!!!! Ik vind de website uiterst klantvriendelijk, foto's bestellen ging echt extreem eenvoudig en zeer gemakkelijk en ik had de foto's na 4 dagen binnen. Maar het belangrijkste: de afdrukkwaliteit is uitstekend en dat is wat voor mij vooral belangrijk is. Aldifoto.nl bedankt!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Sunday 05 October 2014
    De foto's die ik ontving waren niet in het formaat dat ik besteld had. Ik had 13x18 besteld en kreeg een raar bijna vierkant formaat (12x14). Ik heb hier over gebeld en zou teruggebeld worden. Dat is nooit gebeurd wat ik superslecht vind. Vervolgens heb ik per mail een klacht ingediend en werd ik afgescheept met een verhaal over verhoudingen waar ze niks aan konden doen. Het ging om een bedrag van iets meer dan 7 euro, een klein bedrag en kleine moeite om het te restitueren of beter nog... alsnog goed af te drukken. Daarnaast staat er op de bon een 0900 nummer wat ik 2x gebeld heb (omdat ik niet teruggebeld werd), hier staat bij dat het 15 cent per minuut kost. Als je belt zegt een bandje dat het 1 euro per gesprek kost plus de gebruikelijke gesprekskosten, maar dan ben je al te laat en heeft het je al een euro gekost. Ook dat heb ik gemeld en gevraagd om restitutie maar een restitutie van kosten zat ook wat dat betreft er niet in. Al met al heeft het mij bijna 10 euro gekost en ik heb er niets voor gekregen want de foto's kon ik zo weggooien i.v.m. het foutieve formaat. Ik vind het een waardeloze service en raad iedereen af bij Aldi foto's af te laten drukken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 22 October 2013
    Als vervolg op mijn vorige bericht kan ik u mededelen dat contact toch nog gelukt is. Aldi belooft de eerste zending geheel terug te betalen en de beschadigde zending ook eventueel te vergoeden.
    Resultaat na 5 weken is dat er nog niets terug betaald is! Kijk dat je wacht op een gezamelijke opdracht voor terug storten kan ik in komen maar dit is natuurlijk geen beloftes nakomen. Aldi faalt alweer mijn inziens.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 09 September 2013
    57 posters besteld, er kwam er 1 aan dus geweigerd, de rest was onderweg door de slechte verpakking verdwenen. Gebeld maar geen contact. Toen CEWE gebeld. Deze heeft ze opnieuw in de bestelling gezet. Aldi gebeld: waar blijft de 2e zending? Geen idee. Cewe gebeld: nog even geduld zijn onderweg anders toch echt Aldi bellen. De mensen van Cewe hebben mij wel goed van info voorzien wat de Aldi niet lukte. Aldi gebeld, geduld we bellen u terug dat hadden ze ook aan Cewe toegezegd. Gemaild met Aldi, geen bevestiging, later nogmaals gemaild met Aldi een ontvangst bevestiging en zowaar iets later bericht dat ze het uit gingen zoeken na 3 dagen krijg ik een 2e zending net op tijd voor een tentoonstelling maar wel alle beschadigd aan de randen door de slechte verpakking, maar we hadden in ieder geval wat. Voor nood hadden we het nog 1 keer besteld in de hoop toch iets op tijd te hebben en die werden zowaar 2 dagen na de opening van de tentoonstelling geleverd, maar ook dit keer slechts 1 van de 30, Aldi gemaild en zo ja weer een bevestiging van ontvangst. Inmiddels al een paar dagen verder en tot nu toe nog geen 1! Reactie van Aldi terug gehad.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 05 September 2013
    Mijn foto's ontvangen van Aldi Foto 'Service'.... met daarbij nog 3 foto's van een jong stel in Parijs bij de Eiffeltoren, die dus niet van mij zijn. Klantenservice medewerker bij Aldi Foto 'Service' wist geen raad met mijn vraag hoe ze dit op gaan lossen, en verbrak de verbinding. Dus mocht er iemand zijn die een 3-tal foto's mist van een zo te zien heerlijke tijd met partner in Parijs, neem even contact op. Niet met de Aldi Foto 'Service', want die weten niet wat ze moeten doen, hebben mij geen tel. nr./email of wat ook gevraagd!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 25 February 2013
    Als de afdrukken naar tevredenheid zijn, is er niets aan de hand. Maar o wee als er iets mis is. Zit nu al 6 weken te wachten totdat ik een juiste herlevering krijg van een klacht. Aldi informeert me niet, moet zelf overal achter aan. Twee keer achter elkaar krijg ik een poster met vouwen er in. Het enige wat je ontvangt is een standaard mailtje dat de foto opnieuw gedrukt zal worden. Totaal geen service om te voorkomen dat het een tweede (laat staan een derde) keer fout gaat. Geen excuses, geen tegemoetkoming, totaal niets om een klant tevreden te houden op het moment dat Aldi iets ( 2 keer zelfs) fout doet.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 11 February 2012
    gewoonweg super
    bestelling binnen 3 dagen binnen, en verder geen gezeur over maten die neit kloppen
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 18 January 2012
    Slechte ervaring met verzenden van de beelden. Bestanden worden verzonden en er wordt aangegeven dat de afsluitactie "loopt". Met ideal betaald, geld wordt van mijn rekening afgeschreven. Er komt helaas geen bevestiging van de order. Per contactformulier bij Aldi gemeld. Bericht ontvangen dat beelden niet zijn binnengekomen, geld wordt gecrediteerd. Maar na 2 pogingen nog geen enkele foto in huis.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 13 December 2011
    Vervolg op mijn bericht van 19 november. Na vier werkdagen kreeg ik een mail van de klantenservice van Aldi, waarin stond dat de bestelling niet binnengekomen was, en waarin ik werd gevraagd een kopie van de afschrijving op te sturen, met mijn bank- en adresgegevens.
    Een dag nadat ik dat had gedaan ontving ik een mail waarin stond dat het ordernummer op de afschrijving een nummer was van Ideal en niet van Aldi.'Het is mogelijk dat er tijdens het bestelproces een fout ontstaat, waardoor de afschrijving plaatsvindt, maar de daadwerkelijke bestelling niet. Normaal gesproken vindt terugboeking binnen twee weken automatisch plaats.' Diezelfde dag werd het geld teruggestort op mijn rekening.

    Dat is dus goed afgehandeld. En volgens de mail is er bij Aldi kennelijk ook een systeem waardoor onterechte overschrijvingen worden gesignaleerd en binnen twee weken automatisch worden teruggeboekt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 19 November 2011
    Ik heb een fotobestelling gedaan bij Aldi maar kreeg (i.t.t. vorige keren) geen bevestiging per email. Wel werd het geld direct afgeschreven; op de afschrijving stond het ordernummer. Toen ik de dagen erna geen foto's ontving, en inloggen met mijn klantnummer en het ordernummer steeds niet lukte omdat de 'site overbelast was' (1 x kreeg ik de mededeling dat 'de order bij Aldi niet bekend was'), heb ik per mail via het contactformulier gevraagd wat er met de order aan de hand was, en een dag later de klantenservice gebeld. Die kon niets nakijken, wist niets, toonde geen enkel begrip en raadde me aan mijn vraag te stellen via het contactformulier (dan zou ik binnen drie dagen antwoord krijgen). Dat had ik dus al gedaan; na vier werkdagen heb ik er nog steeds geen reactie op. De order lijkt bij Aldi onvindbaar, maar mijn geld staat wel gewoon op hun rekening (met ordernummer)!

    Een rare zaak, met een zeer klantonvriendelijke klantenservice, loze beloften en een blijkbaar kwijtgeraakte order. Hopelijk krijg ik binnenkort ofwel mijn foto's toegestuurd, ofwel mijn geld teruggestort!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 06 May 2011
    Ik heb nog geen idee hoe de kwaliteit van de foto's is.
    Ik had een kortingscode gebruikt maar na het uploaden was die kortingscode weer geannuleerd o.i.d. want er stond weer de oude prijs.
    Maar ja, dan heb je alleen wel al akkoord gegeven.
    Ik gebeld met de klantenservice die inderdaad erg belabberd is. In korte, soms botte bewoordingen, werd mij verteld dat het echt aan mij lag en de bestelling kon niet geannuleerd worden.
    Ik heb akkoord gegeven voor eenmalige machtiging en die zal ik dan maar storneren en de foto's mogen ze houden....
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 21 January 2011
    De kwaliteit van de producten is goed, alleen de service (lees klantvriendelijkheid) is ronduit belabberd! Maar ja van een bedrijf als Aldi kan je ook niet veel verwachten. Mijn verhaal is vrijwel gelijk aan die van Ali Veldheer. Oktober 2010 prive kerstkaarten besteld. Doordat de software vast liep, was er geen afbeelding te zien van de door mij gemaakte kerstkaarten. Toen ik het systeem nog een keer doorliep zag ik dat er aan het einde van de bestelling wel een voorbeeldje zichtbaar is. Dus ik heb ze meteen dat uur nog gebeld dat er iets mis is gegaan en dat de bestelling geannuleerd moest worden. Kreeg een vriendelijke mijnheer aan de lijn. Annuleren is niet mogelijk, maar als ik de blanco kaarten zou ontvangen, moest ik ze terug sturen d.m.v. retour afzender en zou ik daar ook niet voor hoeven te betalen. Dus ik heb een tweede bestelling aangemaakt. Deze had ik binnen een paar dagen al in huis. Vervolgens kreeg ik een week later alsnog de eerste bestelling binnen. Deze heb ik ongeopend retour gestuurd, netjes de uitleg erop geschreven, met de naam van de persoon welke ik aan de lijn gehad heb gehad. Geregeld zou je denken. Maar 3 maanden later kreeg ik een betalingsherinnering. Vele mailtjes later vragen ze op een retour zending bevestiging etc. Om een lang verhaal kort te houden heb ik het bedrag (was maar 12 euro) maar betaald. Want dat getouwtrek... heb ik geen zin in. Als klant zijnde, al is het maar 1 euro, verwacht je op een andere manier behandeld te worden en dit is moedwillig pesten. Wat wel jammer is, want de kwaliteit is wel heel erg goed en dat moeten wij nu missen. Mijn bedrijf laat er wekelijks zo'n 5.500 foto's op 13x18 afdrukken, iets wat wij vanaf heden bij Profotonet Printservice onderbrengen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 08 December 2010
    Levertijd: Op di 30 nov. besteld, volgens de opdrachtstatus vr.3 nov. verzonden. Verzendtijd bedraagt 1-2 dagen. Zondag niet meegeteld zou ik ze dus maandag, uiterlijk dinsdag moeten ontvangen; woensdag waren ze pas binnen.
    Alles bij elkaar dus 8 dagen. Redelijk ok verder.
    Formaat: Bestelde formaat is 30x40cm. Op de site staat dat het 30x40-45 kan worden. Ik weet dat digitale foto's een 3:4 verhouding hebben en dat het traditionele formaat 2:3 is. 30x40 is dus digitaal en 30x45 is traditioneel (ouderwets) formaat. Ik upload mijn Digitale(!)foto's met de wetenschap dat je altijd wat v.d. randen verliest, ook besef ik dat 30x40 afgeronde getallen zijn en dat het in feite pakweg 30,5x40,2 is oid. Wel ga ik er van uit dat de verhouding 3:4 wordt aangehouden. Wat schetst mijn verbazing: De foto's zijn op 2:3 afgedrukt. Dit betekent dat de foto breder wordt (en dus eigenlijk verder uitvergroot) waardoor je boven en onder ineens ontiegelijk veel foto verliest! Wil ik het overigens passend maken voor de fotolijstjes, dan moet ik er aan beide kanten ook nog eens 3 cm afhalen... :-( Kom er net trouwens achter dat na het selecteren van een foto wordt aangegeven 'beeldformaat: traditioneel'. En ook dat daar verder niets aan valt te veranderen! Maar ja waarom zou het dan ook 30x40 kunnen worden? Zeg dan gewoon 30x45.
    Betalen: 4 mogelijkheden: Eerste optie is Paypal. Ik dacht altijd dat je net als met Ideal ook met je banknr. kon betalen. Hier heb je echter een creditcard of een paypal-rekening nodig. 2e optie is eenmalige incasso. Geprobeerd maar werkte niet, later in een mailwisseling is dat bevestigd. Reden: Je moet een BLZ nummer invoeren (soort van BIC nummer) en Nederlandse banken hebben geen BLZ nummer. LAAT DEZE OPTIE DAN WEG OF GEEF AAN DAT HET IN NL NIET WERKT!! Optie 4: Creditcard: Heb ik niet. Rest optie 3: Rekening. Verdere info ontbreekt: Moet je wachten op een rekening, die retourneren en dan je foto's afwachten? Of krijg je de foto's thuis met een acceptgiro? Al met al ontbreekt het in dit stuk enorm aan informatie. Zelf heb ik achterhaald wat BLZ nu was en geconcludeerd dat het gelijk is aan de BIC-code die Nederlandse banken hebben (en die van mijn bank met moeite gevonden). Maar er staat ook geen * van verplicht veld en je krijgt ook geen boodschap wat je dan fout doet als het niet lukt... Oh ja wat ook heel irritant was: Ik heb bij elke nieuwe betaal poging het hele proces van selecteren en uploaden opnieuw moeten doorlopen!
    Service: Bij mijn vraag per mail over de betaling kreeg ik vrij snel antwoord. Alleen ik had 2 vragen en er werd er maar 1 beantwoord. Voor het 2e antwoord moest ik nog een keer mailen. De antwoorden waren kort, zonder verdere uitleg.
    Tot slot: Nu ga ik klagen bij Aldi over het formaat, het auto-vinkje van traditioneel formaat en het feit dat ik niet ga betalen. Ben benieuwd hoe ze daar op reageren. Ik bestel geen foto's meer bij Aldi. Ik betaal liever het dubbele voor een online service die wel goede informatie biedt en wel goed werkt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 14 October 2010
    Wij zijn bijzonder tevreden over de goeie kwaliteit van de foto's en de snelle service. De foto's zaten ook erg goed verpakt bij aankomst. Bij deze hartelijk bedankt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 29 September 2010
    "Prima afdrukken voor weinig geld", zo zou ik de Aldi-fotoservice typeren. De door mij bestelde 13x17 cm afdrukken (15 cent per foto!) zijn 12.5x16.5 cm geworden, dus houd daar rekening mee met name bij tekst of belangrijke voorwerpen aan de rand van je foto. Kleur goed, op Kodak Royal papier, snelheid van de bestelling uitstekend en ook nog eens stevig verpakt. Achteraf betalen is geen probleem. Een dikke aanrader!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 17 May 2010
    Zeer tevereden over de foto afdrukken van Aldi. Ik stel geen hoge eisen voor het 10x15 cm/ 20x30cm formaat. Een snelle aflevering en zeer lage kosten zijn het belangrijkste. Het papier voor het 20x30cm formaat zou iets zwaarder kunnen zijn maar blijkbaar is dat bij alle afdrukker centrales het zelfde.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



25% korting op alle losse foto afdrukken.

Heb je nog veel foto's op je telefoon staan of op je computer. Druk deze nu extra voordelig af met 25% korting bij Smartphoto!