Wednesday 07 December 2011
19/01/12:
Naar aanleiding van mijn melding op Fotovergelijk heeft Webprint contact met mij opgelost en het probleem uitgelegd en correct opgelost. Ik heb hierna mijn ervaring aangepast.
Dus zeker de moeite waard om in de toekomst nogmaals te proberen!
09/12/11:
Voor het eerst via deze website besteld. En ik ben erg ontevreden over het resultaat, de foto's zijn donker en er zit totaal geen leven meer in. Toen ik dit melde bij de klantenservice (ze hebben immers een niet goed geld terug garantie) kreeg ik het volgende antwoord;
"Wanneer wij deze foto's gaan herdrukken zullen we hetzelfde resultaat krijgen.
Ik kan hierin dus helaas niets voor je betekenen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen hebben kun je gerust contact met ons opnemen."
Ik heb vervolgens de foto's opnieuw laten afdrukken door Snapfish. Dat maakte een enorm verschil en heb ze dit bij Webprint ook laten weten door een vergelijkingsfoto op te sturen. Maar helaas, de klantenservice is van dezelfde kwaliteit als de afdrukken en dus kon ze helaas weer niets voor mij betekenen.
Dure les, maar ik heb er zeker wel van geleerd.