Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoalbums van Top fotoalbum

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Top fotoalbum Top fotoalbum
http://www.top-fotoalbum.com

Setupkosten: € 1.80
Levertijd: 3 werkdagen
Afdrukcentrale: Elka
Twitter: topfotoalbum
Afhaalkosten: Afhalen is niet mogelijk
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Top fotoalbum fotoalbum afdrukken op Windows OS system Bij Top fotoalbum fotoalbum afdrukken op Mac OS system

Betalingsmethodes bij Top fotoalbum:
betalen met IDeal bij Top fotoalbum betalen met Mastercard bij Top fotoalbum betalen met Visa bij Top fotoalbum betalen met American Express bij Top fotoalbum

 

Wie is Top fotoalbum:
Op zoek om al je foto's een in een mooi en schitterend album af te drukken? Dan ben je bij Top fotoalbum aan het juiste adres. Maak schitterende fotoalbums bij Top fotoalbum op echt fotopapier.

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 8.95
  • + € 0.80
  •  
  • € 7.25
  • + € 0.30
  •  
  • € 7.95
  • + € 0.30
  •  
  • € 8.95
  • + € 0.80
  •  
  • € 12.95
  • + € 1.10
  •  
  • € 9.95
  • + € 0.40
  •  
  • € 7.95
  • + € 0.30
  •  
  • € 10.95
  • + € 0.40
  •  
  • € 12.95
  • + € 1.10
  •  
  • € 12.95
  • + € 1.10
  •  
  • € 27.95
  • + € 1.20
  •  
  •   Canvas doek afdrukken bij Top fotoalbum
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Top fotoalbum. Voor Top fotoalbum kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Top fotoalbum biedt.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Top fotoalbum
  • Top fotoalbum kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Top fotoalbum is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Top fotoalbum op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Top fotoalbum
  • Druk een foto af op plexiglas bij Top fotoalbum. Kijk op de pagina van Top fotoalbum over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Top fotoalbum.

 

  • Gebruikers ervaringen Top fotoalbum
  • Laat jouw ervaring achter!
  • zondag 5 februari 2017
    De software werkt niet goed in Explorer en ook niet in Chrome. Wordt er regelmatig uitgegooid. Zeer frustrerend. De snijlijn is van tevoren niet duidelijk, waardoor er aan de onderkant een halve centimeter eraf valt. Hierdoor zijn enkele tekstregels weggevallen en zijn de foto's niet meer mooi uitgelijnd. Van de bovenkant is nauwelijks iets uitgesneden.
    Klacht ingediend, na een week een bericht dat ze binnen maximaal 3 dagen zullen reageren. Anderhalve week later nog niets gehoord.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 5 februari 2017
    In november 2016 2 fotoboeken besteld voor 60 euro. Boeken nooit geleverd, op emails wordt niet gereageerd, telefoon niet bereikbaar. Aangetekend brief voor terugbetaling bedrag wel aangenomen maar geen reactie. Het bedrijf is een oplichter!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 23 december 2016
    2 maanden geleden album bestelt. Nooit ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar en reageert niet. Wacht nog steeds op mijn geld.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 21 december 2016
    19 november 2 boeken besteld die nog niet bezorgd zijn. Emailen heeft geen zin omdat behalve automatisch bericht er geen reactie komt. Klantenservice in NL telefonisch is niet bereikbaar. Ik stond meerdere keren in de wacht tot 50 min. Bellen met Elka in Belgie heeft ook geen zin, wordt niet opgenomen. Ik ga aangifte doen over oplichting.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 16 december 2016
    Niet geleverd, geen contact meer te krijgen via klantenservice. Geen reactie op mails.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 12 december 2016
    geld wordt beloofd terug te storten maar gebeurd steeds niet.
    geen reactie meer op mail en telefoon. Na 45 minuten wachten wordt de lijn onderbroken.
    Al 2 maanden geen terugbetaling voor een niet geleverde order!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 december 2016
    Op 5 nov 2 fotoboeken besteld voor in totaal 460 euro. Op 14 nov 1 boek ontvangen. Blijken alle foto's beschadigd omdat het boek is gevallen. Niet door de bezorging, maar tijdens productie. De kaft is namelijk onbeschadigd. Het was dus eerst gevallen en daarna hebben ze het toch ingebonden! Geen productie controle dus. Verder blijkt op de eerste bladzijde een dikke zandkorrel onder de foto geplakt te zijn waardoor een lelijke punt uit de foto steekt. Meteen een mailtje gestuurd met alle klachten. Antwoord: de bestelling wordt opnieuw gemaakt.
    Op 24 nov nog niets ontvangen en weer mail gestuurd. Op 2 dec weer gemaild. Op 6 dec. weer gemaild. Op 7 dec. klantenservice gebeld: het ordernummer is niet bekend en na doorvragen wordt opgehangen.
    460 euro de goot in.
    Aan een ieder die dit leest: GEEN BESELLING PLAATSEN BIJ DEZE SITE. Dit zijn oplichters!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 1 december 2016
    Dit is gewoon ongelofelijk! Na 2 maal een klacht in te dienen wordt er niet gereageerd op mijn mails en krijg ik doodleuk alleen maar een verzendbevestiging dat mijn pakket is verzonden.
    Ik heb zojuist het pakketje geopend en nu ontbreekt de helft van de bestelling! En dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd. Bestelling geplaatst op 15 november en de helft van de bestelling pas 1 december ontvangen. De rest nog niet eens ontvangen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 3 november 2016
    Ik moet al 4 weken wachten op mijn album maar er wordt niets geleverd, niet gereageerd op mail, messenger berichten, niet op een reactie op Facebook, telefoon werkt niet. Kortom €200 euro weg.....
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 1 november 2016
    Helaas, niets dan slechts te melden.
    Foute software, geen upload mogelijkheden, opnieuw beginnen, verkeerd uitsnijden, daarna nogmaals laten drukken, wederom betaald en vervolgens zwijgen als het graf. 4 weken verder, honderden euro's armer en nog geen boek. Nooit meer!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 5 oktober 2016
    Ik kan heel kort en duidelijk zijn: NOOIT meer hier een fotoboek bestellen. Ik heb 1 maand geleden een fotoboek besteld. Steeds een andere reden waarom het boek niet opgestuurd kan worden. Na veel mail contant en bellen gezegd dat ik mijn geld terug wil. Hier is gelijk op toegezegd. Mijn gegevens naar hun toegestuurd en vervolgens word ik compleet genegeerd! Ik blijf doorgaan totdat ik mijn geld terug heb waar ik recht op heb aangezien ik geen fotoboek heb ontvangen. Zeer onklantvriendelijk! Als er verteld word terug gebeld te worden word dit niet gedaan. En op mail word ook niet gereageerd.
    Ik bestel nooit meer iets bij hun.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 21 september 2016
    Ik kan heel kort zijn: aan een hele rij boeken van dit bedrijf gaat nu een eind komen. Levertijd bedroevend (precies een maand in mijn geval ipv de 3 tot 5 dagen die beloofd worden op de site), klantenservice onvriendelijk. Wij zijn er klaar mee!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 15 september 2016
    Reeds meerder malen een album laten afdrukken en de kwaliteit was steeds prima. De software op mac werkt zonder problemen en biedt toch wel wat mogelijkheden voor persoonlijke opmaak.
    Helaas ervaar ik de laatste 2 jaar problemen met levering. Het duurt meerdere weken eer een album wordt toegestuurd, ondanks dat alles op voorhand betaald is. Spijtig, maar voor mij is het de laatste maal dat ik hier een album besteld heb. Service is ook belangrijk.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 6 september 2016
    Meerdere boeken door TOP-fotoalbum laten maken, kwaliteit TOP en een geduldige telefoniste ook TOP. Als het goed gaat binnen 3 dagen fotoboek in huis. Ik maak nu te veel mee dat het mis gaat. En wacht nu al weken op mijn fotoboeken. Echt zo irritant, niet leuk meer en daarbij heb ik ook aardig wat eurootjes daar liggen. Technische problemen, dan weer problemen met de software, waardoor ik een Duitse versie had geinstalleerd, heel fijn, dhl is nog steeds met mijn boek onderweg. Volgende boek, heeft vertraging omdat er een storing is in he systeem of ik weet niet wat allemaal. Echt zo NIET TOP - STOP met die TOP
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 21 mei 2016
    Zeer goede ervaring mee kwaliteit zeer goed en ook binnen de tijd geleverd bestel zeer zeker hier nogmaals
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 22 februari 2016
    Zeer onvriendelijk personeel, levertijd van 3 dagen komen zij zeker niet na. Iedere keer wordt het album "vandaag of morgen" verstuurd. Inmiddels een week verder en nog steeds krijg ik dit antwoord!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 17 februari 2016
    Geen goed woord over voor de service bij Top fotoalbum. Ik zal hier dan ook zeker nooit nog eens een album bestellen. Vier dezelfde fotoalbums ontvangen. Foto's waren niet uitgelijnd zoals ik dit op de computer had ingesteld.
    Top foto album beweert dat dit, ondanks duidelijke verschillen in de software op de computer en het album zelf, mijn eigen fout is en durft zelfs te beweren dat ik het bewijsmateriaal (fotos) heb genomen nadat ik aanpassingen heb gedaan.
    Geen ene coulance, geen korting, geldteruggave, cadeuabon of nieuwe afdruk. En je blijft achter met vier albums waar je niet blij mee bent.

    Slechtste service bij een bedrijf ooit. Ik ben helemaal klaar met Top foto album. Als het goed is gelukt, heb je mazzel. Anders ... Succes en sterkte!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 20 juni 2015
    eerste fotoalbum prima mooi liggen album. Nu 30x30 fotoalbum aan het maken. Al heel wat fotobladzijden gevuld. Heel veel uren er al in zitten en dan... vastloper album verdwenen. Het spijt me maar ik ga terug naar albumdesigner waar ik altijd goede resultaten mee had.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 8 april 2014
    Ik heb een haat-liefdeverhouding met deze aanbieder gekregen. De fotoboeken zijn mooi en ze zijn erg snel en voordelig. Maar... de software vind ik waardeloos werken, niet praktisch, tekortkomingen, veel haken en ogen die je niet altijd hoeft tegen te komen (heb ze deze ook allemaal gemaild). Vooral met het werken een een dik album (+60 paginas/30x30) liep de software vaak vast, dit resulteerde soms in pagina's opnieuw moeten maken ondanks auto opslaan. Ook duurde het laden erg lang!(+10 min)
    De kaft is erg gevoelig voor krassen, snel beschadigd.
    En de meest recente ervaring.. Poef, album weg. Zat al over de 40 pagina's, vervolgens wilde het album niet meer verder laden dan pagina 2. Contact gehad telefonisch/facebook met klantenservice. Korte conclusie: corrupt bestand en begin maar opnieuw. Hier deden ze erg laks over. Weinig begrip/inzicht in hoeveel tijd daar in gaat zitten. Er werd ook nog gezegd dat dit wel vaker gebeurd (!) en dat ze in overleg zijn met de software ontwikkelaar. Uiteindelijk als tegemoetkoming 50% korting op volgende album. Wel weer omslachtig, ipv meteen een kortingscode te krijgen, krijg ik die pas na het maken afgestemd op product (formaat/paginas etc)
    Hopelijk verbeteren ze de software!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 7 maart 2014
    Absoluut niet iets laten afdrukken bij top-fotoalbum!! Wat een verschrikking.. Met familie en vrienden wilden we iemand in het zonnetje zetten en hebben een album laten maken bij top-fotoalbum. Laat je niet inpalmen door de aardige dames die je spreekt bij de klantenservice. Wij twijfelden tussen Profotonet en top-fotoalbum, en de doorslag was de aardige dame die we bij top-fotoalbum spraken..We hebben zelfst het duurste album laten maken.Teleurstelling toen we deze kregen.Foto's die te donker waren, bijna zwart. Gezichten van vrienden volledig onherkenbaar. Bellen met de klantenservice. Antwoord; geef het album maar zo cadeau, wij zijn voorlopig dicht met de feestdagen. Stuur maar op wanneer we weer open zijn dan kijken we ernaar. Zo gezegd, zo gedaan. Na het opgestuurd te hebben meerdere malen gebeld. Er moest nog naar gekeken worden. Na drie keer bellen boos geworden, en toen bleek opeens na lang in de wacht te staan het album weer terug gestuurd te zijn. Het was niet hun schuld, het album wordt automatisch gemaakt en er komt geen personeel aan pas die het bekijkt. Ze doen er helemaal niets aan. Kortom, slecht album, slechte service. Mijn advies, ga overal terecht behalve hier. Een Hema zal je nog een beter product dan dit leveren.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 november 2013
    Vanwege de goede reviews op Ekomi en de lage prijzen in vergelijking met Hema en Albelli, gekozen voor Top-fotoalbum. En dat was een goede keuze! Ik heb gekozen voro het 'Classic' fotoalbum. De foto's zijn geprint op echt fotopapier. In combinatie met de hoogglans geeft dit een zeer bijzonder effect. Ik heb het boek online gemaakt, wat supersnel en eenvoudig ging. Ook het verzenden ging snel en ik had het boek zo in huis! Al in met al zal ik volgende keer weer kiezen voor Top-fotoalbum.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 31 oktober 2013
    Fotokwaliteit prima. Foto's wel te donker en te geel afgedrukt (fotoalbum is samengesteld op gecalibreerde monitor, maar toch fors verschil. Voor de klant is het waarschijnlijk voldoende dus drie sterren).

    Helaas is klant hier geen koning. Als je twee albums wilt bestellen en je meldt dit voor de bestelling hoef je maar één keer verzendkosten te betalen. Als je dit echter 5 minuten na de bestelling doet (om geen vertraging op te lopen als je buiten kantooruren besteld), betaal je dus gewoon dubbele verzendkosten: geen bereidheid om je dan nog tegemoet te komen. In de email wisseling die vervolgens ontstaat spreken ze elkaar tegen en proberen ze zich te verschuilen achter geautomatiseerde systemen wat niet aan de orde is (want als je het vooraf meldt moet je ook de ordernummers mailen zodat ze handmatig(!) de orders kunnen samenvoegen) en nieuwe software. Op mijn derde mail werd simpelweg niet meer geantwoord: een praktische oplossing als je niet meer weet hoe je recht moet praten wat krom is. Het gaat maar om een klein bedrag maar het het legt denk ik wel de aard van het bedrijf wel bloot.

    Verder de oude software crasht (op mijn PC) elke paar pagina's, dus vaak op de save knop drukken is belangrijk. Mogelijk dat de nieuwere software via internet stabieler is. Bij de eerste keer uploaden een foutmelding, maar dat pakte het programma bij de tweede keer prima op. Snelheid van verzenden is prima in orde.

    Kortom: voor de incidentele particuliere gebruiker voor wie service minder belangrijk is prima optie, maar voor de fotoamateur / professional zou ik maar elders zaken doen ook al is het mogelijk wat duurder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 23 oktober 2013
    Gister een prachtig fotoboek ontvangen. Een dag later dan verwacht, daarom had ik gebeld met de klantenservice. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd me verteld dat het boek onderweg was. Een dag later lag het in de bus. Wat een mooi cadeautje! Volgende keer bestel ik zeker weer bij Top-fotoalbum.nl
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 22 oktober 2013
    Ik ben helemaal enthousiast over de layflat binding van topfotoalbum. Supermooi als je foto's over twee pagina's in een boek zet. Ik kende topfotoalbum eerst niet, maar ik bestelde af en toe canvasfoto's bij topcanvasfoto. Toen zag ik op die site een link naar topfotoalbum. Ik dacht als de canvasfoto's zo goed van kwaliteit zijn, moeten de fotoboeken ook mooi zijn. Een gokje, maar jawel!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 21 oktober 2013
    Voor de tweede keer een album gemaakt bij TopFotoalbum. Wat een verschil met andere aanbieders! Geweldige manier van inbinden, prachtig stevig fotopapier, echte foto afdrukken, topkwaliteit!

    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 17 oktober 2013
    Wat een prachtig fotoboek! Ik ben erg onder de indruk van het Prestige Moments fotoboek met echte lederen cover die ik vorige week bestelde. Het boek is gevuld met foto's van onze Australië-reis. Wat een kleuren en wat een scherpe foto's! Ook de levertijd viel mij alleszins mee. Eerder bestelde ik al een foto op aluminium-dibond via Top-canvasfoto.com. Hier was ik erg enthousiast over, vandaar dat ik nu het fotoboek geprobeerd heb. Zonder twijfel een aanrader.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 16 oktober 2013
    Zoals de naam al doet hopen, zijn de producten Top! Niet alleen de fotoboeken zijn van absolute topkwaliteit (nog nooit zo'n mooie afdrukkwaliteit gezien qua resolutie, kleuren en papier) ook hun fotoafdrukken zijn mooi. Ik ben zo enthousiast dat ik snel meer fotoproducten ga uitproberen. Een aanrader!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 15 oktober 2013
    Online software lijkt handig maar werkt niet. Mijn fotoalbum was verdwenen nadat ik er uren aan gewerkt had. Opslaan was niet mogelijk zolang mijn foto's nog niet geupload waren (heel vreemd), en bestellen ook niet, maar ik kon nergens checken hoe het stond met het uploaden van mijn foto's.

    Kortom, ik kan opnieuw beginnen met mijn fotoalbum, maar ga dat dus wel bij een andere aanbieder doen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 2 oktober 2013
    Anderhalf maand geleden bestelde ik een fotoboek bij top-fotoalbum. Het was te mooi om waar te zijn: en goedkoop layflat fotoboek geprint op fotopapier.
    Bij het bestellen kreeg ik een error dat de betaling niet gelukt was. Het bedrag was echter wel van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice. Ze zouden het per direct voor mij oplossen. Uiteindelijk heb ik 35 dagen!! moeten wachten tot mijn fotoboek in productie ging. In die periode heb ik tientallen keren gemaild en gebeld met de klantenservice. Al die tijd ben ik aan het lijntje gehouden zonder enig excuses of tegemoetkoming van hun kant.
    Ik ben erachter gekomen dat service ook echt wat waard is. Je betaald weinig voor hun producten maar zodra er ergens iets fout gaat in het bestelproces heb je een groot probleem dat zij niet voor je zullen oplossen. Jammer want ze hebben wel een mooi product...
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 4 september 2013
    Fotoalbum gemaakt en vervolgens verzonden, na verzenden nog een keer op de site gekeken en zag dat er nu een kortingsactie was. Meteen gebeld maar kreeg daar te horen, sorry u heeft het al verzonden kunnen we niks meer aan doen. Vind dit eigenlijk wel erg jammer. Volgende album toch maar weer eens elders maken waar ze nu ook die techniek van het vlak inbinden hebben.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 2 augustus 2013
    Het fotoalbum werd binnen 3 dagen geleverd. het paper was dik en van goede kwaliteit. De kleuren van komen echter niet overeen met de werkelijkheid. De foto's zijn wat aan de donkere kant en minder kleurrijk. Verder heb ik een aantal eigen foto's gebruikt als achtergronden en die zijn zichtbaar veel lichter afgedrukt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 3 juni 2013
    Een aantal albums is het goed gegaan. Mooie boeken, goede kwaliteit. Het laatste boek ging het mis; kaft scheef en met verkeerde marges afgedrukt. Wat ik niet verwacht had gebeurde, de service was slecht. Uw fout, bestel nog maar een keer voor de volle prijs; hopen dat het dan beter is. Niet dus ... gauw op zoek naar een alternatief.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 22 januari 2013
    Voor de tweede keer een album gemaakt bij Top. En zoals verwacht een prachtig album, dikke kwaliteit bladzijdes en mooie platliggende binding waardoor je tekst en foto's makkelijk over het midden kan plaatsen.

    De software is makkelijk in gebruik, maar heeft wel beperkte mogelijkheden. Eigen achtergronden inladen kost veel tijd en er zijn weinig leuke extra's zoals achtergronden, kaders en clipart.

    Klantenservice heb ik tweemaal via de mail contact gehad, deze vond ik niet echt super. Eerste keer was mijn mail niet aangekomen blijkbaar en ook het feit dat ik een boek met korting wilde bestellen, dit was ongeveer een uur na de deadline (snachts) daar konden zij mij niet in tegemoet komen. Uiteindelijk maar besteld zonder de korting, wat uiteraard een beetje jammer is.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 4 januari 2013
    Kwaliteit van het fotoalbum was top! Echt fotopapier en bindtechniek zorgen ervoor dat dit album met kop en schouders boven de rest uitsteekt (en ik heb verschillende aanbieders getest).

    Software: mogelijkheden prima, maar wel 2 forse kritiekpunten.

    - foto's moeten ingeladen worden in programma en moeten daarbij link houden met bronbestand. Resultaat: erg traag programma en zeer foutgevoelig als je je foto's op bijv een externe harde schijf hebt. Soms 'ziet' het programma de foto's niet en ben je het resultaat kwijt.

    - eerst betaal je, daarna upload je je album. Van het betalen krijg je keurig een bevestiging, van het uploaden niet. Gaat hier iets mis, dan weet je dat niet en wacht je tevergeefs op je album. Hoort andersom, eerst uploaden en dan betalen

    Ander kritiekpunt is de ontzettend slechte klantenservice. Ik zie positieve gebruikerservaringen over de service, maar waarschijnlijk hebben die mensen geen contact gehad met de klantenservice. Voorbeelden: ronduit onbeschofte medewerker aan de telefoon, niet reageren op mail, contactformulier op site werkte niet.

    Kwaliteit van album was prima, maar door de genoemde punten, ga ik niet nogmaals bij top fotoalbum bestellen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 13 november 2012
    Ik was erg tevreden over Top Fotoalbum maar heb de laatste tijd slechte ervaringen met de rodelijn marge. Eerst werden de fotoalbum keurig op de rode lijn afgesneden, maar nu kan het gebeuren dat er zelfs binnen de rode lijn wordt gesneden en dat kan niet. Zo kan je geen fatsoenlijk boek maken. Ik vind het echt heel erg jammer want verder zijn het prachtige boeken, mooie dikke kwaliteit maar met het afdrukken gaat het niet goed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 3 maart 2012
    Alweer een fotoalbum besteld en de kwaliteit is fantastisch mooi!

    Over de prijs en kwaliteit valt niets over te zeggen.

    Wel ben ik benieuwd of er qua fotoalbums nog iets nieuws op de markt komt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 21 januari 2012
    Negatieve ervaring met TOP-fotoalbum.nl

    Ik heb eind oktober een album bij TOP-Fotoalbum.nl besteld, dit omdat ik goede verhalen had gehoord over de kwaliteit en bezorgtijd. Verder vond ik het ook mooi dat de software op Ubuntu was te gebruiken. De software werkte fijn en het bestellen was zo gedaan.

    Tot zover niet meer dan lof - het album was met een paar dagen binnen.

    Echter een deel van de tekst van mijn album is te strak afgesneden en viel dus weg. Gebeld met de klantenservice met mijn klacht, bleek het om een snijmarge te gaan.
    Nu heb ik tijdens het maken van het album echter alles -binnen- de rode lijnen van de software gehouden, dus zou je verwachten dat het goed zit.
    Na wat heen en weer gemail met de klantenservice, die vasthielden aan het popup venster met de waarschuwing "Let op de 3mm snijmarge", heb ik het opgegeven. Om vervolgens, onder protest, het album nogmaals te bestellen met ruimere marges.

    Bij deze dus de WAARSCHUWING rekening te houden met de ruime snijmarge aan -beide- zijdes van de rode lijn die zichtbaar is in de software.

    En verder wat mij betreft, krijgt Top-fotoalbum een onvoldoende in deze korte review.
    Prima product dus, maar miskoop door niet eenduidige aanduiding van de marges in de software.

    NB: Onderstaand een fragment uit de mailwisseling met de klantenservice, met mijn beredenering waarom ik in mijn gelijk zou staan.

    ....

    Wel kreeg ik een waarschuwing toen ik een plaatje over de rode lijn
    plaatste:

    "Tijdens het fabricageproces worden de pagina's bijgesneden tot de
    rode lijn. Als u een afbeelding als achtergrond gebruikt dan wordt het
    aanbevolen dat deze de hele pagina beslaat. Als u alle belangrijke
    foto's of tekst in het snij gebied heeft en u wilt niet dat ze worden
    bijgesneden, dan wordt aanbevolen dat u de elementen verplaatst of zo
    verkleind dat ze binnen het zichtgebied blijven."

    [A] Hier staat dat alles word bijgesneden -tot- de rode lijn. Alles op
    of binnen de rode lijn zou dus veilig moeten zijn.

    Pas bij het bestellen komt er een korte melding die boven een kopie
    van de normale voorwaarden is geplakt:

    "Bij deze geeft u aan bekend te zijn met het feit dat vanwege
    productietechnische redenen er tot 3mm snijmarge aan de randen van het
    fotoboek kunnen ontstaan"

    Wanneer ik echter het boek 280mmx280mm bestel verwacht ik dat mijn boek
    dan tussen de 277 en 280mm kan worden gesneden, rekening houdende met
    het feit dat er een marge tot 3mm kan worden afgesneden.

    Nu heb ik in mijn programma de pagina opgemeten en hij is 280x280mm
    als ik een foto exact binnen het roder kader plaats dan is deze
    269x269mm. Dit is kleiner dan de verwachte (277x277mm of 277x274mm of)
    274x274mm in het geval van de meest extreme snijmarge mogelijk. Zeer
    ruim zelfs.
    [B] Hieruit blijkt dat binnen het rode kader blijven een totale
    snijmarge overlaat van 11mm, ruimschoots meer dan de eerder genoemde
    3mm.

    [C] Naast dat het in de voorwaarden staat, de assistent (software assistent/tips - red.) (die veelal
    meteen wordt uitgezet) het meld, en het is na te meten - is het niet
    meer dan logisch dat je binnen het rode kader veilig bent, waarom zou
    anders daar een rood kader staan? Het lijkt mij sterk dat ergens een
    rood kader staat om aan te geven dat vanaf daar er _nog_ mogelijk 3mm
    meer afgesneden kan worden. Dat is als een hek 2 meter voorbij een
    richel plaatsen; "u bent veilig op 2 meter afstand van het hek"

    Nu heb ik mijn tekst strak tegen het kader gezet - en bestaat er dus
    een kans dat ik een marge van 0 tot 3mm krijg. In het laatste geval
    zou dat inderdaad niet heel netjes staan, maar mijn fotoalbum zou nog
    steeds leesbaar zijn, zonder dat er letters vanaf vallen.

    Dus volgens punt [A], [B] en [C] had ik niet anders kunnen verwachten
    dan dat in het meest extreme geval mijn tekst strak tegen de kant had
    gestaan. Gezien dit niet het geval is, want er valt een deel van de
    tekst weg, mogen we er van uitgaan dat het geleverde product niet
    deugdelijk is.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 5 december 2011
    Wow, wat een supermooi album en wat een kwaliteit. Toevallig net daarvoor een Hema album gemaakt, maar die kwaliteit kun je echt nog niet misschien met elkaar vergelijken. Waar je bij Hema altijd "pixels" ziet, zijn deze foto's heel helder. Ook het fotopapier is erg dik. Zeker een aanrader. De meerprijs is het dubbel en dwars waard
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 20 november 2011
    Super kwaliteit! Zeker een aanrader en het is netjes verzorgd!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 27 oktober 2011
    Heb een album laten maken van 21x29 op fotopapier. De kwaliteit is super.
    Heel erg gaaf, mooier als verwacht.
    Prachtige waarheidsgetrouwe kleuren mooie afwerking. zeer tevreden
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 7 oktober 2011
    Zondagavond laat een album besteld met gelijk een mail er achter aan of ze hem zo snel mogelijk konden verzenden en dinsdagmorgen had ik hem al in huis. TOPSERVICE!!!!!
    Hij is ook nog erg mooi geworden, mooie dikke bladzijden, mooie kleuren en scherpe foto's dus zeker voor herhaling vatbaar.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 16 september 2011
    Mijn 1e digitale album vandaag met de post binnen gekregen. Wat is ie mooi geworden. Voor herhaling vatbaar. Mooi dik papier en de platte binnenkant is echt helmaal super!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 26 augustus 2011
    SUPER-service!!
    Voor de 1e x een foto-album bij Top fotoalbum besteld: Pocket 19x19. Mooi formaat om mee te nemen, goede kwaliteit, helemaal TOP!
    Helaas zat in de 1e versie die ik ontving een kras. Dit is prima opgelost! Na sturen van een e-mail met een foto van de kras en een schermprint van hoe het had moeten zijn, zonder problemen (en weer snel) een nieuw exemplaar ontvangen.
    Ik ga zeker vaker een album hier bestellen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 24 augustus 2011
    Ik ben helemaal blij met mijn fotoalbum die ik heb besteld bij top-fotoalbum. Ik heb al een aantal boeken gemaakt bij andere organisaties (fotovoordeling en de Hema) maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding wel heel erg goed hier. Ik heb hem vrijdagavond opgestuurd en kreeg hem vandaag (woensdag) binnen. De software was gewoon heel makkelijk te gebruiken en als je een beetje creatief bent moet dat verder geen problemen opleveren. Uiteindelijk was mijn boekje maar 11.50 door de korting! Terwijl ik daar bij de Hema bijvoorbeeld al gauw 30 euro voor zou betalen. Ik ga nu zeker mijn volgende fotoalbums bij top-fotoalbum maken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 4 augustus 2011
    Heb al 5 fotoboeken gemaakt en ben altijd SUPER tevreden. Alleen de aanpassing van de software is geen vooruitgang, net zo onhandig en onoverzichtelijk als bij veel andere aanbieders. Dat kan voor mij een reden zijn om opzoek te gaan naar een andere aanbieder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 15 juli 2011
    heb nu 2 maal bij topfotoalbum besteld .Hele mooie boeken !!!! Goed verpakt verzonden ....snel geleverd....mooi plat ingebonden...mooie kaft . Ik ben dik tevreden !!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 juli 2011
    Wil nog even meegeven met de vorige post, dat je best, als je ZELF de foto's al aangepast hebt in een fotobewerkings programma, zoals trouwens ook aangegeven in de site, het vinkje plaatst zodat de foto's niet opnieuw bewerkt worden, verscherpen, saturatie en dergelijke.
    want tweemaal bewerken voor verbeteringen aan de foto's.
    Dat is enkel goed voor het terug slechter maken van de kwaliteit van uw afbeeldingen.
    Ook een puntje van aandacht, wanneer je betaalt, trouwens bij alle aanbieders, met bv een bankoverschrijving, dan duurt het langer, dan dat je kan betalen met een dienst als bijvoorbeeld Paypal.
    Dat komt ook onder andere omdat de banken verdienen aan de langere duur van een transactie.
    Dan krijg je uiteraard uw boek of foto's enkele dagen later.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 juli 2011
    Als test ook even bij topfotoalbum een boek laten maken.
    Liggend formaat 19x28 cm 40 pagina's. voor 29.95 euro met daarop nog 3,95 ⬠pak en zendkosten.
    Ziet er evengoed en vergelijkbaar uit met Cewe, bv van de Aldi(foto kwaliteit).
    Hun verpakking is super, de doos had ergens tijdens de verzending een ferme deuk in de hoek, maar door de doorgedreven verpakking, geen schade aan het boek.
    Waar ik bij een boek van Delhaise een lelijke deuk had ook door een val of zoiets.
    Een kleine barcode , zonder verdere reclame, waar ook daar Delhaise een punt verliest met veelvuldige reclame in het boek.
    Levering in drie en half dagen, dus dat zit erg goed.
    De klant is in hun nopjes , zeker als ze het vergelijken met, al enkele door een fotograaf geleverde albums.
    Zeker een aanrader, net als de Aldi.
    Enig puntje, het boek is 19x28 cm, waar het bij bv Cewe aanbieders 21x28 is.
    Dit merk je wel, maar de prijs is ook iets minder, dus eigen keuzes maken..
    Ook nog dezelfde dag een boek bij Fotobox besteld, samen met een 180 losse foto's, maar daar is nog niets van binnengekomen, ik breng jullie nog op de hoogte...
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 24 juni 2011
    Vandaag 28 x 28 fotoboek ontvangen op echt hoogglans fotopapier!
    Ziet er TOP uit, prachtige afdrukken en mooi (vlak)ingebonden.
    De nieuwe software is een hele verbetering.
    Heb ervaringen met Pixboek en fotofabriek maar...Top fotoalbum is voor mij nu de winnaar!
    Goede vriendelijke klantenservice. En..makkelijk telefonisch te bereiken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 9 juni 2011
    Ik heb deze week een fotoboek bij deze site besteld en ik ben zeer tevreden. De foto's zijn van perfecte kwaliteit, de pagina's zijn dik en prachtig afgewerkt en de kaft is ook super. Met de snelle levering en goede prijzen ga ik hier zeker weer bestellen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 28 mei 2011
    Beste fotografen,

    Ik heb twee fotoboekaanbieders vergeleken.

    De fotoboeken van Profotonet en Top-fotoalbum.

    Deze twee aanbieders hebben exact dezelfde hoogwaardige kwaliteit maar verschillen op twee belangrijke punten, namelijk:

    A: De prijs
    B: De levertijd

    De prijs:
    Top-Fotoalbum blijft van alle aanbieders het goedkoopste. Daar kan geen een fotoaanbieder aan tippen. En dan ook nog de beste kwaliteit die Profotonet ook heeft.
    Bij Top-fotoalbum heb je een boek vanaf € 3,95.

    De levertijd:
    Als je als fotograaf een deadline moet halen, bestel je fotoboek maar bij Top-fotoalbum. Geen probleem! Ik had mijn fotoboek binnen 24 uur in huis. Ongelooflijk snel.

    Samenvatting:
    Op het gebied van service, kwaliteit en prijs krijgt Top-fotoalbum met lof alle sterren.
    Profotonet is dan qua service uiteraard minder. Helaas.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 22 mei 2011
    Heb hier een jumbo album laten afdrukken. Kwaliteit is echt fantastisch, de foto's zijn scherper dan ik ze ooit eerder heb gezien. Gewoon top! Bovendien zeer behulpzame en vriendelijke service.
    Enige minpuntje is wellicht de software: het werkt intuatief goed, maar het is een beetje karig in de gebruiksopties en -gemak, al weet ik niet hoe dat bij andere bedrijven werkt.
    Volgende keer bestel ik sowieso weer hier.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 14 mei 2011
    Voor het eerst deze firma gebruikt. Donderdagavond het album afgemaakt en zaterdag al in huis. GEWELDIG. Het album classic (21x28, zijdemat) is voorzien van een stevig dikke hardcover. De foto's zijn helder en scherp afgedrukt. De bladzijden met foto's binnenin zijn eveneens op dikker (minder buigzaam) papier afgedrukt. Daardoor is het album wel duidelijk iets dikker dan gebruikelijk bij bv Blokker of Kruidvat. De vlakke binding (geen 'weglopende foto's in het midden) is eveneens heel erg mooi. Vooral foto's over beide pagina's komen veel beter tot hum recht. Top tevreden! Opmerking software: aan het begin wordt u gevraagd (vooraf) aan het starten met maken van het album, alvast foto's te kiezen en over te (laten) brengen naar het programma. Weinig van aantrekken zou ik zeggen, enkele foto's overbrengen en daarna doorklikken. Later kan foto's toevoegen ook nog gewoon. Vooral een lastig aspect als u heel veel foto's denkt te moeten overbrengen. Verder werkt alles naar behoren. Is en blijft een TOPPER!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 23 april 2011
    Wij hebben zojuist ons trouwalbum binnen gekregen!

    Binnen 2 werkdagen bezorgd!

    Echt goede service!
    Het is echt de moeite waard om wat voor album dan ook te bestellen bij top-fotoalbum!

    De software is makkelijk te hanteren.
    Overzichtelijke site, en zeer uitstekende service.

    Eind vorig jaar hebben wij tevens een trouwfoto op canvas laten afdrukken.
    Ook hierbij geld een uitstekende service!

    Kwaliteit bij beide is niks op te merken.

    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 20 april 2011
    Mooi dik papier, volle glans. Moest even wennen op het begin, had het iets minder glanzend verwacht, maar vind het erg mooi geworden. Software werkt ook makkelijk, al mis ik een paar opties.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 5 april 2011
    Wauw wat een goede service! Ik had zondagavond een fotoalbum besteld en ik heb hem nu (dinsdag) al binnen. Kwaliteit is super, ik ben er erg blij mee!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 22 januari 2011
    Vandaag mijn fotoboek ontvangen. Kwaliteit en bindwerk uitstekend! Heb eerder bij diverse andere aanbieders fotoboeken laten maken maar deze kunnen niet tippen aan Top-fotoboek! Programma zeer gemakkelijk te gebruiken. Helemaal top!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 12 januari 2011
    Recent mijn eerste album besteld. Het werd binnen 36 uur bezorgd. De kwaliteit van de foto's en het bindwerk van het album was uitstekend. Mooi dat je ook een foto in het midden kan laten afdrukken.
    De software is inderdaad wennen. Het heeft z'n voordelen, maar ook z'n nadelen tov de software van andere aanbieders. Zo vielen er bij mijn eerste album een aantal foto's van de bladzijde af. Doodzonde en daarvoor wordt je dus niet gewaarschuwd. Dat is bij andere software wel het geval. Ik mis ook de mogelijkheid om een foto als achtergrond in te voegen op een bladzijde. Hier kan je alleen foto invoegen per twee bladzijden. Wel kan je heel gemakkelijk foto's qua grootte gelijk maken of alleen de hoogte of breedte gelijk maken. Ook het uitlijnen gaat heel makkelijk.
    Gezien de geleverde kwaliteit en de snelheid van levering zal ik zeker nog vaker een album bestellen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 24 december 2010
    Ik heb veel werk gemaakt van het vergelijken van de diverse aanbieders. Uiteindelijk bij top-fotoalbum uitgekomen. De kwaliteit van de fotoafdrukken is zowel qua kleur als qua scherpte voortreffelijk en de speciale lijm/bind techniek, waardoor je perfecte spreads kunt maken is natuurlijk een mooie extra.

    Aangezien de prijs ook zeer scherp is een echte aanrader!

    Ik was eigenlijk op zoek naar een leverancier waarbij ik de opmaak in mijn eigen software kan doen (zodat ik niet afhankelijk ben als er weer eens iets aan bestelsoftware veranderd wordt). De oplossing die ik nu gebruik is dat mijn eigen software jpg's maakt van de hele pagina's, welke ik vervolgens paginavullend in de software van top-fotoalbum plaats. Niet ideaal, maar binnen 5 a 10 minuten te doen. De klantenservice was mij prima van dienst met technische informatie zoals exacte pagina formaten, voorkeur kleurenprofiel (sRGB) en voorkeur resolutie (300dpi). Hulde!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 7 december 2010
    Het was mijn eerste fotoalbum, gekozen na info op fotovergelijk.nl. Ik ben bijzonder tevreden. Binnen drie dagen had ik het album in huis. Vooral de foto's over twee pagina's zonder onderbreking zijn prachtig geworden. Echt fotopapier, prachtige kleuren!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 10 november 2010
    Echt superblij met dit album! Echt fotopapier, geplakt dus lekker stevig. Door speciale binding kan een foto op twee paginas geplaatst worden, de vouw in het midden blijft netjes. Fotos zijn helder en scherp. Gewoon goed album! Software is wat minder...
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 2 november 2010
    Ik ben super tevreden. Geweldige kwaliteit, snelle levering. Geweldig hoe je foto's in het midden van de bladzijde ook goed uitkomen. Ik maak in gevolg altijd hier mijn fotoboeken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 14 oktober 2010
    Mooie kwaliteit papier. Foto's scherp en snelle levering.Zondagavond opgestuurd en dinsdag al binnen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 9 oktober 2010
    Heb een geweldig mooi fotoboek binnengekregen! Foto's zijn scherp, mooie kleuren, heerlijk dikke pagina's; helemaal super! Ga binnenkort aan m'n 2e album hier beginnen na heel wat andere ervaringen... Enige minpunt was dat fotoboek een week te laat aan kwam door een fout van top fotoalbum met het versturen naar een foutief adres.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 2 oktober 2010
    Door de reacties op verschillende sites heb ik Top-Fotoalbum.com eens uitgeprobeerd. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik echt verbaasd ben hoe goed het product is en hoe snel ze het leveren. Ik had al hoge verwachtingen na de berichten die ik las, maar de kwaliteit is echt uitzonderlijk goed en met afstand het beste fotoalbum product dat ik tot nu toe heb gezien. Ik heb het donderdag avond om 23 uur besteld en net in ontvangst mogen nemen, dus binnen 36 uur in huis.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 21 augustus 2010
    Ze zeggen dat het fotoalbum binnen 3 dagen bezorgd wordt, ik had het fotoalbum donderdagmiddag besteld en vrijdag eind van de dag al in huis, bijna binnen 24 uur dus! Erg goede kwaliteit, mooi dik papier, software werkte erg fijn, aanrader! Wel wordt een beetje laat gereageerd om emails maar de kwaliteit en snelle levering van het fotoalbum maakt dat goed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 20 augustus 2010
    Gistermorgen heb ik een 28x28 fotoalbum besteld bij Top-Fotoalbum. Het is mijn eerste album bij hun, en het werd tot mijn grote verrassing vandaag al bezorgd! In tegenstelling tot de vorige schrijfster ben ik zeer tevreden over de gebruiksvriendelijke software. Ok, er zijn niet heel veel standaard pagina-indelingen beschikbaar, maar ik ben zelf creatief aan het knutselen geslagen en heb echt een prachtig en persoonlijk album binnengekregen. Het bijsnijden van foto's vond ik juist erg gemakkelijk, doordat de software tijdens het bijsnijden hulplijnen aangeeft, waarmee je de foto precies kunt uitlijnen aan de andere foto's. Je moet dan wl de pagina iets vergroten. Ik bestelde eigenlijk al jaren bij Kruidvat, maar na een negatieve ervaring ben ik toch maar eens geswitcht. De foto's zien er in het album precies zo uit als op mijn pc: geweldig. En dan heb ik het nog niet over de prijs gehad. Mijn laatste Kruidvatalbum kostte 113 euro, en dat van vandaag 59,95 (excl. de korting van 15 euro voor mijn eerste bestelling). Kortom niets dan lof. Ik ben vandaag meteen enthousiast met mijn volgende album begonnen: weer bij Top Fotoalbum!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 17 augustus 2010
    De fotoalbums zien er mooi uit, maar wat een bagger software zeg. Probeer maar eens twee foto's in verhouding tot elkaar bij te snijden. Om maar een voorbeeld te geven. Of om een tekst vlak, een achtergrond kleur te geven. Voor de standaard gebruiker die alleen maar het automatisch vullen gebruikt misschien prima, maar iemand die waarde hecht aan echt een persoonlijk boek. Nooit never met de geleverde software!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 16 augustus 2010
    Fantastisch mooi fotoalbum gemaakt en binnen gekregen echt super kwaliteit! Gebruiksvriendelijk en makkelijk. Op donderdagavond laat mijn aangemaakte boek met ruim 250 foto's verzonden en zaterdags al binnen. Ben al met 2 nieuwe fotoalbums bezig en gaat als een speer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 16 augustus 2010
    Vandaag mijn fotoalbum aangekregen en de kwaliteit is supergoed! De kaft en de pagina's zijn heel stevig! Ik ben mijn volgende album al aan het maken. Het duurde wel meer dan een week voor ik hem thuis had, maar dat komt misschien omdat ik Belgi? woon.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 5 augustus 2010
    Ik heb vorige week hier voor het eerst een fotoalbum besteld en dat is zeker niet voor het laatst. Het is een prachtig fotoalbum geworden van de beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien bij digitale fotoalbums. Zowel de kaft als de pagina's zijn zeer stevig. Wel was de foto op de kaft in verhouding wat donker.
    Service vind ik helaas wat minder. Op email wordt pas dagen later gereageerd.
    Software had bij mij wel een aantal probleempjes met lettertype veranderen en later het uploaden voor bestelling.
    Maar mijn volgende album gaat zeker wel weer bij Top Fotoalbum besteld worden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 18 juli 2010
    Top-fotoalbum levert top albums! Het is prachtige kwaliteit en niks op aan te merken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



11 euro korting op je eerste fotoalbum

Profiteer van 11 euro korting op alle fotoalbums. Als nieuwe klant profiteer je van deze korting op alle fotoalbums (fotoschrift uitgezonderd) bij Pixum. Gebruik voor deze actie de kortingscode: 54F23825BC8733A