301 Binqy - Fotoalbum - Vergelijk prijzen fotoalbum afdrukken
Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoalbums van Binqy

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Binqy Binqy
http://www.binqy.com

Setupkosten: € 0.00
Levertijd: 7 werkdagen
Afdrukcentrale: onbekend
Twitter: morephotofun
Afhaalkosten: Afhalen is niet mogelijk
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Binqy fotoalbum afdrukken op Windows OS system Bij Binqy fotoalbum afdrukken op Mac OS system

Betalingsmethodes bij Binqy:
betalen met IDeal bij Binqy betalen met Mastercard bij Binqy betalen met Paypal bij Binqy betalen met Visa bij Binqy betalen met American Express bij Binqy

 

Wie is Binqy:
Creeer je eigen fotoalbum, foto poster, foto kalender of foto op canvas met de gratis software van Binqy.com

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 18.90
  • + € 0.60
  •  
  • € 6.90
  • + € 0.40
  •  
  • € 14.90
  • + € 0.50
  •  
  • € 24.90
  • + € 0.50
  •  
  • € 24.90
  • + € 0.70
  •  
  • € 24.90
  • + € 0.70
  •  
  • € 34.90
  • + € 0.90
  •  
  • € 34.90
  • + € 0.90
  •  
  • € 34.90
  • + € 0.90
  •  
  •   Canvas doek afdrukken bij Binqy
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Binqy. Voor Binqy kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Binqy biedt.

 

  • Gebruikers ervaringen Binqy
  • Laat jouw ervaring achter!
  • Saturday 30 March 2013
    Ik heb inmiddels 2x een fotoalbum besteld bij binqy. Het zijn mooie albums en ik had een kortingsbon, dus was het me waard om er te bestellen. Bij mijn tweede bestelling is echter de cover verkeerd afgedrukt. Na veel heen en weer mailen, scans en foto's op sturen als bewijsmateriaal, hoorde ik niets meer. Tot op de dag van vandaag heb ik geen nieuw fotoalbum gekregen (4mnd geleden). Slechte klantenservice dus, wat is nou de moeite om even een nieuw boekje te printen? Ik bestel er in ieder geval nooit meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 24 December 2012
    Heb nu een aantal keer iets besteld. Heel goede hulp, overleg en inzet door medewerkers om de producten gedetailleerd perfect te krijgen. Ze zijn ook heel betrokken om het product met spoed te versturen vanwege een buitenland bestelling en hebben goed overleg bij de hele afwikkeling. Pluim!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 06 December 2012
    Beste Grouponner,

    U heeft onlangs de volgende deal gekocht:

    "Zelf samengestelde fotoboeken in verschillende maten bij Binqy.com, inclusief verzendkosten."

    Helaas hebben wij bij het aanmaken van de vouchercodes een fout gemaakt waardoor deze niet werden herkend op de website van Binqy.com.
    De partner heeft iedereen met deze foutieve codes geholpen en een oplossing geboden dus iedereen zou nu geholpen moeten zijn.

    Langs deze weg willen wij onze excuses maken voor eventueel ontstaan ongemak of problemen.

    Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via support@groupon.nl of 020-435 0369.

    Met vriendelijke groet,

    Binqy Support

    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 25 September 2012
    Na 5 weken nog niets ontvangen. Na weken wachten maar eens contact opnemen, pas na 2 weken krijg je een reactie van de klantenservice, blijkt zijn ze mijn fotoboek kwijt. Nog eens opgestuurd weer na 7 werkdagen niets ontvangen. Dit is de laatste keer dat ik bij Binqy heb besteld want de beloftes komen ze niet na en totaal geen service en tegemoetkoming vanuit de klantenservice! Echt niet normaal hoe ze hun klanten behandelen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 12 September 2012
    28-08-12 2 fotoalbums besteld. Binqy houdt zich overduidelijk niet aan levertermijn van 7 dagen (zoals vermeld op hun site)! Nog altijd geen antwoord ontvangen op mijn 2 mails omtrent leverdatum. Vorige ervaring met bestelling in 2011 nochtans heel positief.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 04 September 2012
    reageren niet op emails en telefonisch niet bereikbaar !!
    Voorzichtig met deze club. 4 september. In het verleden wel OK
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 05 July 2012
    Ik heb een maand geleden een fotoboek besteld.Ik heb een paar keer gemaild en heb nu eindelijk een mail retour dat ze een nieuwe leverancier hebben vanaf mei en dat de bestellingen van juni dus wel een maand kunnen duren. Als ze dat even gemaild hadden na de bestelling had ik wel zo netjes gevonden. Nu reageren ze pas na een maand na verschillende mailtjes van mijn kant.
    Ik wou het boek cadeau geven, maar de verjaardag is al lang voorbij. Ik ben benieuwd of ik het boek nog krijg!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 14 June 2012
    10 dagen na mijn klacht via mail (beschadigd fotoalbum door verzending via de post) kreeg ik antwoord, dat het album nogmaals geprint en verstuurd zou worden. 3 weken later werd mijn album thuis geleverd door een courrierdienst. Nu zijn we heel tevreden met ons album.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 16 May 2012
    Lage kwaliteit van de foto's. Harde kaft op drie plaatsen beschadigd door het transport. De post zegt dat dit door een slechte verpakking komt(dun karton). Mails gestuurd naar de firma, doch geen antwoord ontvangen. Firma is ook telefonisch onbereikbaar; Waar kan in klacht indienen?
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 07 May 2012
    Vorig jaar een prachtig vakantieboek gemaakt waarover wij zeer tevreden waren (via KLM).
    Dit jaar vol vertrouwen weer een mooi boek samengesteld en op 9 april besteld, en de week erna met slechts enkele wijzigingen hetzelfde boek voor onze reisgenoten. Ruim 160 euro betaald via Ideal maar na een maand en 6 vriendelijke e-mailtjes geen enkele reactie.
    Het eerste boek zou op de 17e verzonden zijn en van het 2e boek hebben we nog geen verzendbericht gehad. Erg jammer dat een bedrijf dat mooie producten kan leveren, zoveel ontevredenheid wekt door nooit te reageren op e-mail of hun eigen live-support.
    Ik hoop van harte dat ik de boeken nog zal ontvangen, maar vrees het ergste als ik de vele negatieve recensies van anderen lees.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 19 March 2012
    Ik heb op 15 januari 2012 mijn bestelde fotoboek van rond de € 60,00 ontvangen.
    Beschadigd aan de rug.
    Inmiddels diverse mails gestuurd hierover. Ze kunnen niets voor mij doen, omdat ik over de beschadiging geen mail heb gestuurd???? Dat heb ik wel.
    Inmiddels 2 maanden verder: ik hoor HELEMAAL NIETS MEER!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 10 March 2012
    Ik heb mijn 3e album bij Binqy af laten drukken en dat was na twee prima ervaringen, nu een enorme teleurstelling.
    onechte kleuren en een groezelige afdruk-kwaliteit.
    Ik ben al een kleine 3 weken bezig om dit toch niet goedkope album op de juiste manier afgedrukt te krijgen, maar er wordt nergens op gereageerd.
    ik word van lieverlee behoorlijk pissig en wil gewoon een oplossing voor mijn probleem!
    Bingy reageer eens echt op mijn mail i.p.v. van die standaard voorgedrukte zinnetjes. ggrrrrr..... :-((
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 10 March 2012
    Mijn album wordt domweg niet geleverd. Ik heb al zes emails gestuurd, ook via de klantenservice. Ik krijg steeds een email terug dat mijn vraag zal worden behandeld. Nu een klacht ingediend waar ook niet op wordt gereageerd. Wat nu te doen? Heb ik pech ben ik mijn geld kwijt? Het lijkt willekeur bij Binqy, de een krijgt wel geleverd de ander niet!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 01 March 2012
    Ik heb voor de hele familie een boek gekocht bij Binqy.
    Ben er blij mee.
    We hadden Groupon bonnen.
    Dat ging eerst niet goed, want we hadden verkeerde product. Binqy heeft dit keurig opgelost.
    TIP voor iedereen: doe een laminaat laag op je pagina's. Prachtig
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 29 February 2012
    Wat een super SLECHTE KWALITEIT. De kleuren zo onecht. Ik kan het boek zo weggooien. Gereclameerd, foto van het boek opgestuurd. Antwoord: valt binnen onze norm. Niet bestellen zonde van je tijd en geld.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 31 January 2012
    Ik heb een XL fotoboek besteld en dat zag er super mooi uit! Daarna een Canvas doek besteld. erg mooi! Nu heb ik een vraag bij de klantenservice liggen, maar ik verwacht snel een positief antwoord! Al met al zeer tevreden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 31 January 2012
    De kleuren zijn prachtig in het boek. Het is prettig dat je met vragen kunt mailen en je hebt snel antwoord.
    2 albums gemaakt= 2x tevreden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 31 January 2012
    Ik schrik van de meeste voorgaande reacties, ik bestel sinds behoorlijke tijd fotoalbums voor mn dochtertjes, van elke twee jaar een album, en ben super tevreden , nooit problemen gehad.Ik zal het vanuit mijn ervaringen aan iedereen aanraden een album te bestellen via Binqy

    MVG Bianca
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 25 January 2012
    Prachtig fotoboek ontvangen van hoge kwaliteit. Ook support erg goed en snelle feedback. Kortom: heel blij met mijn Binqy fotoboek, zeer positieve ervaring!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 24 January 2012
    Prachtig boek ontvangen.
    Van mijn trouwdag.

    Canvas nog onderweg. Ben benieuwd .
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 20 January 2012
    Mijn problemen met uploaden zijn op goede wijze door de Binqy helpdesk opgelost. Chapeau.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 11 January 2012
    Heeft lang geduurd voordat uiteindelijk het foto album in de brievenbus lag, veel mail wisseling geweest zonder concreet antwoord wat er aan de hand was.

    Uiteindelijk na 3 weken is alles perfect geleverd, mooi boek met foto's
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 14 November 2011
    Ik heb namens ons bedrijf een dertigtal fotoboeken besteld: super! We zijn erg tevreden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 02 November 2011
    Prachtig fotoboek met Binqy gemaakt.
    Extra pagina's toegevoegd.

    Ben benieuwd of mijn canvas ook zo mooi wordt.

    Had wel wat problemen met betaling. Maar werd door support goed opgelost.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 01 November 2011
    Ik was een beetje op het verkeerde been gezet door dit forum over de slechte ervaringen van sommige mensen. Maar ik ben wel zo eerlijk om te melden dat ik net vandaag mijn XL (groot) fotoboek heb ontvangen en zeer onder de indruk. Het is met 120 een salonboek met gebouwen die wij ontwerpen.
    Wij gaan iig vaker met Binqy.com werken. De helpdesk is zeer vriendelijk en adequaat.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 28 October 2011
    Ik heb 12 oktober XL boek besteld en betaal dmet Groupon bon, heb het boek nog steeds niet ontvangen en krijg ook geen reactie op bericht dat je via hun site kunt achterlaten. Vind het heel naar als een bedrijf niet bereikbaar is en ik nu overal slechte ervaringen lees! Ik heb bovendien nog zo'n reeds betaalde bon liggen! Wie weet waar dit bedrijf zit?
    Foto:
     
    Service:
     
  • Sunday 16 October 2011
    Hallo .
    Wij zijn zeer tevreden met onze mooie fotoboeken mooie kwaliteit snelle levering en goeie prijs .wij maken ons volgende boek ook zeker weer bij Binqy.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 27 September 2011
    Heb 3 albums besteld.
    Waren goedkoop en mooi.
    Levering mag iets sneller.
    Email support was snel en goed.

    TIP!

    Gr Timo
    Foto:
     
    Service:
     
  • Tuesday 27 September 2011
    Ik heb alleen maar goede ervaringen met Binqy, of het nu de service betreft of als ik technische vragen had.
    Vooooorral doorgaan!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 19 September 2011
    Slecht, slechte druk, waarschijnlijk geen eind controle uitgevoerd, jammer. Ook al tweekeer een klacht ingediend, maar geen enkel respons.
    Boek werd gedrukt in USA.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 24 August 2011
    De kwaliteit is erg slecht. Oh oh wat slecht. Een mail hier over gestuurd maar mooi geen reactie terug.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 17 August 2011
    Via Groupon 29 euro bon en 55 euro bijbetaling van extra groot boek heb ik het bestelde album nooit gehad,geen goede reactie mail! geld kwijt geen boek!!!
    Oplichters!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Sunday 10 July 2011
    OMG, ik las wat negatieve berichten over Binqy.com.
    Maar ik had via Cleafs een code die ik wilde gebruiken.
    Binqy.com heeft een prachtig boek voor me gemaakt.
    Mijn oma werd 80 en ik had een portret van haar leven gemaakt. Iedereen in de familie wil nu eentje kopen. Dus Binqy.com bedankt en nu nog even een kortinkje voor de rest van de familie regelen :)

    Ook dank aan de support, het cover is inderdaad precies goed. Super!

    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 06 July 2011
    zeer slechte klantenservice. Ze reageren niet, terwijl het fotoboek afgedrukt was met de verkeerde foto's.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 06 July 2011
    update van mijn ervaring van 4 juli.
    Inmiddels heb ik eindelijk contact gehad met iemand van Binqy en hij heeft alles tot mijn grote tevredenheid opgelost. Het moraal: Het duurt even maar dan heb je ook wat....?!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 04 July 2011
    Heb voor 158 euro verjaardagskalenders besteld. Door een storing in Ideal kon ik niet direkt betalen. Later kreeg ik een link toegestuurd van Multisafepay dat ik nog moest betalen en heb dat toen gedaan. Maar bij Binqy is de order niet binnengekomen. Ze reageren niet op mijn diverse mails en het lijkt of ik mijn geld kwijt ben. Ik voel me opgelicht!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 29 June 2011
    Ik heb februari ofzo met een groupon voucher een boek besteld. Service was perfect. Ik was een beetje last minute en vlak voor middernacht kwam ik erachter dat mijn code niet werkte. Ik mailen en had dus binnen 5 min antwoord en dat om bijna middernacht. Ik was impressed om het zo maar te zeggen. Toen de Binqy actie voor de 2e keer kwam heb ik samen met familie een heleboel bonnen gekocht. Sinds 12 juni besteld, op 20 juni kreeg hij de status verzonden. Het is nu inmiddels 29 juni en ik heb nog steeds niks. Heb gemaild. Ze hebben 1x geantwoord dat het wel na het weekend zou worden. Terwijl de 7 werkendagen allang voorbij waren waarin ze beloven te versturen. Heb nu weer gemaild, maar er komt geen antwoord. Een hele goede ervaring dus, die helemaal is uitgewist door deze slechte ervaring. maar ik krijg me boek wel...al moet ik naar het bedrijf toe rijden...ze gaan mij niet oplichten.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 27 June 2011
    Geen boeken ontvangen en er wordt niet gereageerd op e-mails. Er is geen telefoonnummer dus je kunt niets, heel frustererend!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 24 June 2011
    Ik heb met een Groupon code een album besteld en bijbetaald voor extra pagina's en afwerking. Kreeg op 20 juni een mail dat het album verzonden zou zijn, echter tot op heden niets ontvangen. Op vragen via de klantenservice wordt niet gereageerd. En telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken. Krijg sterk het vermoeden dat ik ben belazerd....

    Overigens wel vreemd dat ik een rating moet invullen voor de kwaliteit van de foto's, die kan ik niet beoordelen als ik niets ontvangen heb. Trouwens die ene ster voor service is ook te hoog, maar het schijn niet anders te kunnen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Sunday 20 March 2011
    Via mijn Nederlandse vriendin op Binqy.be gekomen.
    Makkelijke software, veel mogelijk.
    Macintosh is zeer belangrijk voor mij. Ook iPhoto foto's te laden. Excellent! (Met hulp van de service)

    Vrijdag dan eerst ons vakantie album ontvangen. Prachtig!
    Een tweede beleving van onze vakantie.
    De uitdaging zat in de vervoerder, twee dagen laat. Maar soie, de resultaten tellen. Chris bij Binqy.be had fantastisch geholpen. Kan dat aanbevelen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 10 March 2011
    Mensen kinderen!!!!!

    Vandaag een HD fotoboek binnen gekregen van Binqy van onze second honeymoon.
    Ongelofelijk mooi. Op echt fotopapier en alle pagina's liggen mooi plat.
    Ik had eerst wat moeite met de download van de software, maar omdat ik Mac gebruik wilde ik dit toch proberen.
    Uiteindelijk was het makkelijker dan de HEMA en had ik veel meer opties.
    Ik kreeg een goede service, al duurde het 2 uur voor ik gebeld was.
    Al met al zijn we superblij met dit boek. Binqy bedankt en ik kan het iedereen aanraden. (Ik ken de andere producten niet)
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 28 February 2011
    Ik heb bij Groupon een kortingsbon gekocht om een fotoalbum te laten maken bij Binqy.com. Complimenten het is een prachtig boek geworden. Een heel mooi aandenken aan een prachtige reis die wij gemaakt hebben.Heel dankbaar ben ik ook voor de hulp die ik gekregen heb bij het maken van het boek van JP en Chris. zelfs als ik om 23.30 uur nog een email stuurde kreeg ik direct nog antwoord terug. Nogmaals bedankt Binqy.com!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 21 February 2011
    Ik had via Groupon 2 vouchers gekocht. Wegens omstandigheden kon ik de fotoboeken niet op tijd maken, waardoor de vouchers waren vervallen. Ik heb toen contact opgenomen met Binqy en mijn situatie uitgelegd. Ik kreeg vrijwel gelijk bericht terug dat ze de volgende dag de vouchers zouden aanpassen. Dit is ook gebeurd, ik kreeg langer de tijd om alsnog gebruik te maken van de vouchers. De fotoboeken heb ik inmiddels ontvangen, ik ben er superblij mee, ze zijn boven verwachting mooi geworden. Echt Top service van Binqy!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 19 February 2011
    Heb via de Groupon aanbieding een aantal fotoalbums (liggend Large 24 pagina's met fotocover) gemaakt. Geweldige mogelijkheden om de pagina's te verfraaien, heel leuk om te doen en het valt enorm in de smaak. Ik had wat opstartproblemen en werd (zelfs heeeel laat op de avond) vriendelijk en geduldig geholpen via email en uiteindelijk zelfs persoonlijk per telefoon. Redelijk snel tot heel snel keurig verpakt bezorgd. Ik ben fan!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 17 February 2011
    Ik heb een fotoalbum laten maken door Binqy.com om mijn werk als hobby fotograaf in te laten afdrukken.
    Ik gebruik Mac dus vond ik Binqy.
    De software is prachtig en de hoeveelheid extra's die je kunt downloaden was voor mij een uitkomst.
    Uiteindelijk was mijn boek met liefst 120 pagina's geweldig. Ik heb er nu 3 bij besteld voor mijn trotse familie.
    Ik had wat kleine problemen met telefonische support, maar de service was geweldig. Zelfs in de avond geholpen met de laatste aanpassingen. Top.

    Nu ga ik de HD producten proberen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 12 January 2011
    Ik heb voor de 2e keer een fotoalbum besteld bij Binqy. De 1e was een drama: 4 weken gewacht, gebeld en uiteindelijk goed ontvangen. Nu wacht ik al 4 weken op een 2e album (het had een kerstcadeau moeten zijn.
    De kwaliteit van de foto mag wat beter, ondanks mijn HD foto's. Nu hebben ze sinds deze week echt foto papier dat scheelt. Ik ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Friday 29 October 2010
    Ik heb een fotoalbum op A3 formaat besteld! Maandagavond besteld en zaterdagochtend geleverd! Vragen werden zeer snel en duidelijk beantwoord. Software werkt heel makkelijk en leuke achtergronden, kaders, etc. aanwezig. Enige nadeel is dat de achtergronden een te lage resolutie hadden voor een A3 album, heb dus zelf veel achtergrondfoto's genomen (details kinderkamer voor het Babyalbum). Maar ik vind het zeker een aanrader. Prijs is leuk en dan vooral met aanbiedingen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 05 August 2010
    Had een fotoalbum besteld bij Binqy en dat kwam keurig op tijd binnen. Kwaliteit was prima, goede kleuren, alleen jammer, dat het album tijdens het verzenden licht beschadigd was geraakt. Meteen een e-mail naar de klantenservice gestuurd en er werd snel op gereageerd. Ik kan sowieso het album opnieuw kosteloos af laten drukken, maar dat was door tijdgebrek geen optie. En ik krijg 40% korting op een volgend album. Op zich netjes afgehandeld door Binqy!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Saturday 17 July 2010
    Uiteindelijk, na nog vele telefoontjes, ben ik met de leidinggevende van Binqy in contact gekomen, heb ik na wat onderhandelingen mijn geld (niet mijn belkosten ca 20 euro) terug gekregen, 3 gratis exemplaren van het boek wat ik had besteld en een kortingscode voor de toekomst. Deze week heb ik mijn bestelling ontvangen. de kwaliteit hiervan is goed, het boek ziet er mooi uit. Het heeft me veel stress gekost maar uiteindelijk is dus alles goed gekomen en ben ik gecompenseerd voor het ongemak wat ik heb ondervonden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 02 June 2010
    Ik heb inmiddels twee keer een fotoalbum besteld bij Binqy en ben over beiden fotoalbums erg tevreden! Ze werden binnen de levertijd geleverd en de foto’s waren van uitstekende kwaliteit zoals het hoort te zijn. Ik heb het bij andere bedrijven weleens anders gezien!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Wednesday 02 June 2010
    Ik heb al mijn 2e boek bij Binqy gemaakt. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en het papier van het fotoalbum. De kaft was ook mooi afgewerkt. Bij de Hema zaten de bladeren vaak te los waardoor ze er te snel uit vielen. Ik heb de boeken beiden op tijd binnen gekregen. Heel vervelend voor Linzi maar kan er niet over meepraten. Ik heb ook even prijzen vergeleken en Binqy komt er uit als de goedkoopste. Ik heb net een canvas besteld op aanraden van een vriendin. Ik ben erg benieuwd!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 10 May 2010
    Vandaag mijn eerste fotoalbum binnen gekregen van Binqy. Ik had er extra pagina's ingezet, wat heel gemakkelijk ging. Ook heb ik een foto op de kaft laten plaatsen. Het boek is voor mijn moeder die 75 werd. Hij is mooi verzorgd binnen gekomen en er zat zelfs een kortings voucher bij, voor een volgend te bestellen boek. Deze zal ik zeker gebruiken!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Monday 10 May 2010
    Ik wacht letterlijk al twee maanden op mijn bestelling bij Binqy. Ik heb hier iedere week 3x over naar het betaalde servicenummer gebeld. Er is mij beloofd te worden teruggebeld, helaas is dit niet gebeurd.
    Ik heb verschillende e-mails gestuurd. Ook hierop is niet gereageerd.
    Er is mij tweemaal beloofd een nieuw exemplaar toegestuurd te krijgen. Dit is ook niet gebeurd.

    Ik ben daardoor zeer ontevreden over de service van Binqy en voel me zeer opgelicht.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 25 March 2010
    Ik heb vandaag mijn fotoalbum ontvangen. Dit was mijn eerste bestelling bij Binqy. Helaas ben ik teleurgesteld door de kwaliteit van de foto's die er niet uitzien zoals op de preview van de software. De foto afdrukken zien er veel donkerder uit. De stralende kleuren zijn dus niet zichtbaar en sommige plekken op de foto's zijn zwart terwijl ze op de preview gekleurd zijn. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij andere aanbieders van fotoalbums
    Foto:
     
    Service:
     
  • Thursday 11 February 2010
    Op aanraden van een foto forum, een keer Binqy.com geprobeerd. Hiervoor gebruikte ik Albelli en was ik tevreden over het resultaat. Ik vond Albelli wel wat duur. Het XL vierkant is een euro goedkoper bij Binqy. Bovendien zijn de toegevoegde pagina's zelfs 40 cent per pagina goedkoper bij Binqy. Ik had 40 pagina's extra toegevoegd, dus dat scheelde me in totaal 17 euro. Het resultaat van Binqy mag er wezen, erg mooi fotoalbum geworden. De software was even wennen en ik had een paar vragen, maar die werden via de mail (klantenservice) binnen een half uur beantwoord. Prima dus service van Binqy dus!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



25% korting op alle losse foto afdrukken.

Heb je nog veel foto's op je telefoon staan of op je computer. Druk deze nu extra voordelig af met 25% korting bij Smartphoto!